روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ يکشنبه ۲۰ مهر - شماره 3761

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

مدیران الگو پرچمداران تحول هستند

آذربایجان شرقی - فلاح: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با بیان نقش مدیران در ایجاد تحول در اقتصاد کشور گفت: مدیران الگو، پرچمداران تحول هستند.
به گزارش خبرنگار ما در آذربایجان شرقی، حسین فتحی در آئین تجلیل از سه واحد نمونه استان آذربایجان شرقی که با حضور میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و محمودی فرماندار آذرشهر ترتیب یافته بود، تغییر در تکنولوژی سازمانی و نوآوری در تولید محصول با کیفیت را از مولفه های تحول برشمرد و اظهار کرد: تحول نیازمند تغییر است. وی با اشاره به نقش مهم منابع انسانی در تحول و جهش تولید افزود: منابع انسانی در کانون تحول قرار دارند و برای ایفای نقش بهتر این نیروی عظیم کشور باید سیستم های جزیره‌ای به سیستم های شبکه ای تبدیل گردد و ساختار کارآفرینی و ارگانیکی مدنظر مدیران و در کانون توجه قرار گیرد.
فتحی با اشاره به تحولات عظیم در ساختار مدیریتی گفت: برای تحقق توسعه کشور باید مدیریت فرایندی جایگزین مدیریت سنتی و وظیفه ای گردد. مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با بیان ضرورت نهادینه شدن فرهنگ کار و کارآفرینی در کشور افزود: خلاقیت و نوآوری مدیران موفق در عرصه کار و تلاش باید به عنوان الگو در جامعه معرفی و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کار تلاش کنیم. فتحی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط واحدهای نمونه استان تصریح کرد: علیرغم تهدیدات و تحریم های ظالمانه شاهد رشد و شکوفایی و رونق و اقتدار اقتصادی در کشور هستیم.
وی موفقیت های بدست آمده در عرصه کار و تولید را مرهون تلاش های بی وقفه مدیران به عنوان سرداران جنگ اقتصادی و تلاش های خستگی ناپذیر و ایثارگری های کارگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی توصیف کرد. وی همچنین برگزاری جشنواره امتنان از واحدهای تولیدی را گامی مهم در ارج نهادن به تلاش ها و مجاهدت شبانه روزی مدیران در عرصه کار و تلاش عنوان نمود.
حسین فتحی به آئین تجلیل و تکریم مقام شامخ مدیران موفق اشاره و خاطرنشان کرد: امسال به دلیل  شیوع ویروس منحوس کرونا و به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا و مدیریت عالی استان، آئین تجلیل بصورت محدود و حضوری در واحدهای نمونه استان انجام شد تا ضمن ابلاغ سلام و خداقوت مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز استاندار آذربایجان شرقی، با اهداء لوح و تندیس، خدمات و تلاش های مدیران در عرصه مهم اقتصادی را ارج نموده و حمایت و پشتیبانی خود را از تلاش های کارآفرینانه و خلاقانه واحدهای تولیدی صنعتی به عنوان نمایندگان تلاشگران این عرصه را، اعلام نمائیم.
 در این مراسم، سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم شریف تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت مدیران در عرصه اقتصادی اظهار کرد: تجلیل از مدیران تلاشگر و حضور در واحدهای تولیدی نشان از حمایت قاطع از مراکز و مجموعه های تولیدی است و مجلس و دولت همه جانبه در کنار هم در صدد رفع موانع و مشکلات موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی می باشند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران واحدهای تولیدی-صنعتی کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند، افزود: با همت و تلاش جمعی از مدیران و کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی، شاهد استقامت و پایداری مدیران  در عرصه اقتصادی هستیم. وی نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری را نشان از راهبرد اصلی اقتصادی مبتنی بر جهش تولید عنوان کرد و با اشاره به حضور نمایندگان بخش خصوصی در شورای گفتگو، آن را نشان از اهتمام جدی مجلس و دولت برای حمایت از تولید و حل مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی دانست. میرتاج الدینی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و ضرورت حمایت از تولید داخلی و تامین مایحتاج مردم خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مهم مجلس، حفظ و ارتقاء سطح خرید مردم است. وی تاب آوری را یکی از بحث‌های مهم در حوزه اقتصادی عنوان کرد و افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی تاب آور در سایه مدیریت اثربخش و همراهی کارگران شکل می گیرند و فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه