روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ سه شنبه ۲۲ اسفند - شماره 4564

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد؛

اجرای بیش از ۱۳۸ میلیارد تومان پروژه نیرو رسانی در برق تبریز


 آذربایجان شرقی – لیلا پاشائی : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۳۰ پروژه نیرو رسانی با اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان در مناطق تحت پوشش این شرکت اجرا شده است.
عباس حسامی با بیان اینکه برق تبریز افتخار خدمات رسانی به بیش از یک میلیون مشترک را دارد، اظهار کرد: این شرکت دارای ۱۰ هزار کیلومتر شبکه هوایی و زمینی فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت و ۸ هزار دستگاه پست و حدود ۲۱۰ هزار چراغ روشنایی است.
وی افزود: بیش از ۹۰ درصد مشترکین این شرکت با ۳۴ درصد مصرف انرژی، مشترکین مسکونی و تجاری هستند و بخشی دیگر با حدود ۱۱ هزار مشترک و ۳۴ درصد مصرف انرژی را مشترکین صنعتی تشکیل می‌دهند که بیش از ۹۰ درصد آنها نیز صنایع بخش خصوصی هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه در راستای توسعه خدمات و جلب رضایت مشترکان شرکت، طی سال های اخیر اقدامات بسیاری انجام شده است، گفت: تا نیمه نخست اسفندماه سال جاری، ۹۳۰ پروژه نیرو رسانی با اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان در مناطق تحت پوشش برق تبریز با تلاش همکاران اجرا شده است.
حسامی ادامه داد: بخش وسیعی از پروژه های نیرو رسانی با ۷۵۹ مورد و اعتبار ۱۰۹ میلیارد تومان مربوط به شهرستان تبریز بوده و ۹۸ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و ۷۳ پروژه با ۱۹ میلیارد تومان به ترتیب مربوط به شهرستان های اسکو و آذرشهر است.  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
پیوست رسانه ‌ای لازمه جریان‌ های فرهنگی است
  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با حضور دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در قرارگاه مشترک راهیان نور معراج شهدای اهواز رونمایی شد.
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و افزود: این موضوع موجب می‌ شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.
مجید منادی با تاکید بر تقویت برنامه‌ های فرهنگی و هنری گفت: جان دوباره‌ ای به حرکت عظیم فرهنگی دمیده شده است و امیدواریم در حرکت‌ های فرهنگی تاثیر بگذارد.
وی راهیان‌ نور را افتخاری برای مردم خوزستان دانست و ادامه داد: همه‌ ساله از اسفند ماه میزبان این حرکت عظیم و جریان عمیق و فرهنگی است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد ابراز امیدواری کرد: امید است که بتوانیم علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی نیز در زمینه مسائل فرهنگی و اعتقادی به خوبی بهره ‌مند شویم.

مدیر امور مالی و ذیحساب
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان منصوب شد
  با حکم مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان یعقوب دانشی به عنوان مدیر امور مالی و ذیحساب این شرکت منصوب و معارفه شد.
در نشستی که با حضور علی اسدی مدیرعامل و مدیران این شرکت، امید احمدی نماینده وزیر مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان و سید طاهر موسوی راد معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین خوزستان برگزار شد، یعقوب دانشی به عنوان مدیر امور مالی و ذیحساب منصوب و از تلاش‌های چندین ساله علی امینی در این مسئولیت قدردانی به عمل آمد و وی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور مالی منصوب شد.
از جمله وظایف مدیر امور مالی و ذیحساب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان می‌توان به انجام وظایف و اختیارات به عنوان ذیحساب وزارت اقتصاد و امور دارائی بر اساس قوانین و مقررات مالی و ذیحسابی، نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌های مالی، و سیستم متحدالشکل حسابداری وزارت نیرو و استانداردهای مالی، تعیین و پیشنهاد اهداف اصلی و اساسی مدیریت مالی در چارچوب رسالت شرکت، تهیه صورت‌های مالی میان دوره‌ای و سالیانه جهت ارسال به مدیریت شرکت و مراجع ذیصلاح و همچنین تهیه تراز ماهیانه حساب‌ها و دفاتر قانونی و تنظیم و پیشنهاد بودجه مدیریت مالی و نظارت و تایید درخواست وجوه از خزانه و تنظیم و اجرای تسهیم نقدینگی شرکت در چارچوب بودجه نقدی، اشاره کرد.
در همین رابطه سید رحمت‌الله اکرمی خزانه‌دار کل کشور نیز در حکمی انجام امور ذیحسابی شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان را به یعقوب دانشی محول کرده است.
بر اساس این گزارش، یعقوب دانشی پیش از این مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره‌وری بوده و رئیس اداره رسیدگی به حساب‌ها در امور مالی را نیز در کارنامه دارد. وی همچنین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است.

همزمان با روز درختکاری و با کاشت ۵۰ اصله درخت تداوم یافت؛
اقدامات موثر شرکت گاز آذربایجان شرقی
در حفظ محیط زیست
 آذربایجان شرقی – لیلا پاشائی: همزمان با روز درختکاری و با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ۵۰ اصله درخت در اداره گاز منطقه ۴ تبریز کاشته شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به عملکرد این شرکت در حوزه حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، اظهار کرد: مدیریت آلاینده های هوا، مدیریت کربن، توسعه فضای سبز، مدیریت سبز، مدیریت پساب و مدیریت پسماندها سرفصل اقدامات شرکت گاز استان در حوزه حفظ محیط زیست در سال جاری بوده است.
نادر کمالی، در خصوص توسعه فضای سبز در استان خاطرنشان کرد: کاشت ۵۰ اصله درخت در منطقه ۴ تبریز، ایجاد سیستم آبیاری قطره ای در ایستگاه CGS اهر، تحویل مخازن آب به ادارات کلوانق، مهربان، اهر، هشترود، کلیبر، باسمنج، نگهداری فضای سبز ایستگاههای پنج گانه تبریز به تعداد ۱۵۰۰ درخت و ارزیابی توسعه فضای سبز در شهرستان های استان از جمله اقدامات اجرایی سال جاری در این حوزه بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی، اضافه کرد: اقدامات موثر این شرکت در حفظ محیط زیست، منجر به اخذ رتبه برتر محیط زیست گازهای استانی در ارزیابی HSE ستاد شرکت ملی گاز ایران در سال ۱۴۰۲، ثبت اختراع ماده زئولیت در پروژه پژوهشی جهت جذب ماده مرکاپتان برای اولین بار در کشور و کسب امتیاز کامل مدیریت سبز در بین دستگاه های اجرایی استان شده است.
 
تقدیر شهردار گرگان
از غساله های زحمتکش امامزاده عبدالله (ع)
 طی مراسمی با حضور سیدمحمدرضا سیدالنگی شهردار، حجت الاسلام عموزاد مدیر آرامستان امامزاده عبدالله (ع) و سکینه مسگر مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان از خانم ها «بنین ملک» و «حلیمه کاووسی» دو بانوی غساله که به تازگی به درجه بازنشستگی نائل آمدند تقدیر شد.مهندس سیدالنگی در مراسم تقدیر گفت: جهادگران غسال یکی از سخت‌ترین وظایف را در روزهای پرالتهاب شیوع کرونا بر عهده داشتند و تن بی‌جان متوفیان ناشی از بیماری کرونا را غسل و تدفین می‌کردند.وی ادامه داد: در روزهایی که نزدیک ترین افراد به متوفی جرأت نزدیک شدن به قبر عزیزش را ندارد، این عزیزان بی ادعا قهرمانان گمنامی هستند که حتی برخی نزدیکانشان هم از فداکاری‌هایشان بی‌خبرند ولی در صف مقدم مبارزه با کرونا، بار سنگینی را از دوش جامعه می‌کاهند.حجت الاسلام عموزاد نیز گفت: این جهادگران در گرمای شدید و هوای نامساعد، صادقانه و بدون کوچک‌ترین چشمداشتی این امر خیر را انجام دادند که باید قدردان این عزیزان باشیم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه