روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ سه شنبه ۲۲ اسفند - شماره 4564

تقدیر رئیس جمهور از صنعت آب و برق خوزستان


  رئیس جمهور با تقدیر از صنعت آب و برق خوزستان، گفت: تمامی این اقدامات با هدف تامین رفاه و افزایش سطح بهره مندی مردم انجام می شود.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در آیین بهره برداری از طرح‌های صنعت آب و برق خوزستان ( ۳۲ پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان) در محل گیت بوستان اهواز بیان کرد: ظرفیت های خدادادی بسیاری در کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.
وی بر شناسایی و بکارگیری این ظرفیت‌ها در جهت تامین رفاه مردم و همچنین تشخیص اولویت‌ها به عنوان سه رکن اصلی در کشور تاکید کرد و گفت: مدیریت و بهره وری آب، برق، سوخت و همچنین استفاده بهینه از این منابع همواره مورد تاکید است.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه بهره وری و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود باید اولویت دستگاه های اجرایی کشور باشد، اظهار کرد: نحوه مدیریت و بهره گیری از نیروی انسانی، تجهیزات و منابع دستگاه های اجرایی کشور نیز باید بازنگری شود.
آیت‌الله رئیسی همچنین ضمن تقدیر از مجریان ۲۸ طرح در حوزه آب و برق خوزستان، گفت: تمامی این اقدامات با هدف تامین رفاه و افزایش سطح بهره مندی مردم انجام می شود. وی با بیان اینکه امیدواریم این طرح ها همراه با گشایش در زندگی مردم خوب و شهید داده خوزستان باشد افزود: آغاز کار دولت سیزدهم همراه با چالش هایی بود و علاوه بر این نیز استان خوزستان در بخش آب و فاضلاب با مشکلات جدی روبه رو بود.
رییس جمهور با بیان اینکه امروز خوزستان به کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شده است، گفت: برنامه ریزی گسترده ای برای کاهش تنش های آبی در خوزستان انجام شده است که با تلاش جهادی این هدف گذاری محقق خواهد شد.
آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه هرگونه القای ناامیدی باید دور گذاشته شود افزود: مقام معظم رهبری منشاء امید در کشور هستند و همه باید با امید به آینده و کار مجاهدانه تلاش کنیم تا گره های کشور باز شود.
وی با تاکید بر اینکه هدف دولت سیزدهم بهره برداری واقعی از طرح ها است ادامه داد: برخی طرح ها که در گذشته به بهره برداری رسیده اند به سرمایه گذاری مجدد نیاز دارند تا به بهره برداری واقعی برسد.
رئیس جمهور با بیان اینکه مسوولان باید تلاش کنند در قضاوت مردم قبول و سربلند باشند تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد موفقیت نظام جمهوری اسلامی است نه اینکه طرح ها در کدام دولت به ثمر رسیده است.
آیت الله رییسی با بیان اینکه بخشی از نیاز کشور بر اثر نزولات آسمانی اخیر برطرف شده است ادامه داد: با مهار آب ها به ویژه آب های مرزی می توان کاری کرد که سطح داشته های آبی کشور بیشتر از منابع کنونی باشد.
وی مدیریت آب، برق و سوخت را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: مدیریت تولید نباید مسوولان را از مدیریت مصرف غافل کند و باید برنامه ریزی‌ها به گونه ای باشد که الگوهای مصرف در کشور نهادینه شود.
رییس دولت سیزدهم افزود: اگر الگوی مصرف حامل های سوخت، انرژی و آب در کشور وجود نداشته باشد افزایش تولید حامل های انرژی به تنهایی فایده ای ندارد

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه