روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۱۰ بهمن - شماره 4303

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:

مردم داری سرلوحه امورات شرکت آب و فاضلاب است

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مردم داری را سرلوحه امورات شرکت آب و فاضلاب  دانست و گفت: نظارت جدی بر اجرای پروژه ها از مهمترین اقدامات شرکت برای مدیریت منابع و گذر از بحران های کم آبی خواهد بود.
پرویز ناصری در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  با گرامیداشت ایام اله دهه مبارکه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته، پروژه های متعددی جهت افتتاح و کلنگ زنی برای این ایام تعریف شده است.
وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی همکاران شاغل در شهرستان ها افزود: همکاران شهرستان ها در صف اول ارائه خدمات آب و فاضلاب به مردم هستند.
وی خدمات رسانی مطلوب به مردم و رضایت مندی آنان را  از اولویت های شرکت  عنوان کرد و گفت: مدیران باید با تسریع در امورات مشترکین و نظارت بیشتر بر روند کارها در جهت تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی حداکثری مردم تلاش کنند.
مدیرعامل آبفای استان با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه های محرومیت زدایی از متوسط کشوری بالاتر قرار داریم اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی، مدیریت منابع آب در تابستان و عملکرد عالی شرکت و به تبع آن دریافت لوح تقدیر همگی مبین جد و جهد مدیران در راستای ارائه خدمات بی منت به مردم شریف استان است.
وی شناسایی انشعابات غیرمجاز، پایش قرائت کنتور، شفافیت نظم و انضباط مالی و اداری، ارزیابی عملکرد و تشویق همکاران، شناسایی اموال مازاد و پیگیری وصول مطالبات را مهمترین برنامه های شرکت اعلام نمود و تصریح کرد: باید رعایت الزمات ایمنی، تاکید بر تعصب سازمانی همکاران، جدیت در انجام مسئولیتها، کاهش هزینه ها، تشدید برخورد با مشترکین غیرمجاز، تسریع در اصلاح و تعمیر شکستگی ها، نظارت بر پروژه ها و تأسیسات شرکت، تعامل بیشتر با مسئولان و انعکاس مطلوب فعالیت های شرکت در دستور کار مدیران شهرستان ها قرار گیرد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خاطرنشان ساخت:  ان شاءالله امسال نیز همان تلاش و همت را در جهت خدمت به مردم داشته باشیم که ثمره اش کسب موفقیت های بیش از پیش برای شرکت آب و فاضلاب استان خواهد بود.

برق مناطق زلزله زده شهرستان خوی وصل شد
مردم تک خاموشی‌ها را از طریق سامانه ۱۲۱ اطلاع دهند
 ارومیه سمیه جعفری- با تلاش اکیپ‌های عملیاتی صنعت برق آذربایجان غربی قطعی‌های منطقه زلزله زده شهرستان خوی برطرف شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با تلاش ۴۰ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در کوتاهترین زمان پس از وقوع اولین زمین لرزه شهرستان خوی آسیب‌های ایجاد شده در منطقه رفع عیب شده و در مدار قرار گرفتند و هم اکنون هیچ خاموشی در منطقه نداریم.  طاهر کیامهر با اشاره به اینکه از ساعات ابتدایی وقوع زلزله بیش از ۴۰ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از شهرستان‌های خوی، پلدشت، سلماس، نقده و شوط در مناطق زلزله حضور دارندافزود: مشکلات اساسی برق منطقه رفع شده است و هم اکنون رسیدگی به تک خاموشی‌ها در دستور کار قرار گرفته و تیم‌های عملیاتی برای رفع مشکلات مربوط به این بخش در منطقه حضور دارند.
مردم شهرستان خوی و مناطق زلزله زده تک خاموشی‌ها و قطعی‌های احتمالی را از طریق تماس با سامانه فوریت های برق شرکت۱۲۱ اطلاع دهند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه