روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۱۰ بهمن - شماره 4303

تقدیر معاون وزیر

از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران

 غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران تقدیر کرد.
 به گزارش روابط عمومی  و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، در گردهمایی بزرگ مدیران آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در اصفهان برگزار شد، غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به دلیل کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در سال ۱۴۰۰ در بین دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر کرد.
در این تقدیر نامه آمده است :
جناب آقای سید حسین درویشی
 مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران
 با سلام
نیک می‌دانیم موفقیت، بالندگی و پویایی هر سازمان حاصل تفکر سازنده و تلاش پیگیر نیروی انسانی شاغل در آن مجموعه است، بدین وسیله از خدمات و تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران محترم استان در کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ و دستگاه های اجرایی استان مازندران در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تشکر و قدردانی می نمایم.
 از درگاه حضرت باریتعالی برای همه همکاران محترم در سایه وفاق و همدلی، توفیق بیش از پیش در راستای ایجاد نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب و خدمت به ملت شریف ایران اسلامی را مسئلت دارم.  
غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

موفقیت در ساخت اتصالات سایز پایین خطوط لوله
در منطقه عملیاتی تنگ بیجار
با همکاری یک شرکت تولیدی داخلی و براساس الزامات استاندارد  NACE MR0175/ISO 15156 ، اتصالات سایز پایین زیر دواینچ خطوط لوله جهت استفاده در منطقه عملیاتی تنگ بیجار ساخته شد و پس از موفقیت در آزمون‌های کنترل کیفی ، به تایید نهایی رسید.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس عبدالرضا حقیقی سرپرست بازرسی فنی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر افزود: با توجه به ماهیت گاز تولیدی منطقه عملیاتی تنگ بیجار و لزوم رعایت شرایط خاص در ساخت تجهیزات و شبکه خطوط لوله، تولیدکنندگان محدودی توانایی ساخت اقلام مورد نیاز را دارند ، پس از مذاکرات فنی با چند سازنده داخلی و همچنین بهره‌گیری از تجارب همکاران در سطح شرکتهای تابعه نفت مناطق مرکزی ایران ، نهایتا” با یک شرکت تولیدی داخلی، توافقات لازم حاصل شد.
وی با اشاره  به اهمیت ساخت این قطعات تصریح کرد: با توجه به وجود میدان‌های گازی مشابه در سطح کشور، توانایی تولید داخلی این اقلام علاوه بر حذف نیازمندی به واردات ، کمک شایانی به تحقق برنامه‌های تعمیراتی/تولیدی در سطح وزارت نفت خواهد نمود.

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان خوزستان:
بیش از هزار مورد بازرسی کالا در سه ماهه سوم سال جاری صورت گرفته است
 اسفندیار چهرازی رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان خوزستان از بازرسی بیش از هزار مورد کالا توسط این واحد در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد.
اسفندیار چهرازی رئیس بازرسی فنی این شرکت گفت: یکی از فعالیت ها و فرایندهای مهم امور بازرسی فنی، کنترل کیفیت کالای مورد استفاده در پروژه­ها و تعمیرات و نگهداری می­باشد.
 وی در ادامه افزود: در سه ماهه سوم سال جاری هزار و 172 مورد بازرسی اقلام و کالای خریداری شده از طریق امور کالا، اقلام در تعهد پیمانکاران و تامین کنندگان صورت گرفته است.

فرصت های سرمایه گذاری شهر گرگان
به سفیران و شهرداران آسیایی معرفی می شود
 دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی از معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری شهر گرگان به نمایندگان کشورهای خارجی خبر داد.
حمیدرضا غلام زاده در حاشیه نمایشگاه بین المللی شهر پایدار به میزبانی جزیره کیش اظهار داشت: افتخار می کنیم شهر گرگان به عنوان یکی از اعضای فعال مجمع شهرداران آسیایی تلقی می شود و در این نمایشگاه حضور دارد.
غلام زاده افزود: در این نمایشگاه برای ما اهمیت داشت که در غرفه شهرداری گرگان حضور پیدا کنیم و همزمان دیدارهایی با تعدادی سفرا و شهرداران کشورهای خارجی تشکیل دادیم.
به گفته وی، شهر گرگان ظرفیت های همکاری متنوعی در حوزه بین المللی دارد و نیاز است ظرفیت های سرمایه گذاری به کشورها و شهرهای عضو مجمع شهرداران آسیایی معرفی شود تا از این طریق فرصت های سرمایه گذاری در این شهر ایجاد گردد.
لازم به ذکر است، نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار با حضور شهرداری‌های شهرهای بزرگ ایران، با رویکرد هوشمندسازی، حمل و نقل و توسعه و اقتصاد پایدار از ششم الی نهم بهمن ماه در جزیره کیش در حال برگزاری است.غرفه اختصاصی شهرداری گرگان نیز در محل نمایشگاه برپا شده است و در این بازه زمانی پذیرای بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران خواهد بود‌.

حضور فعال شهرداری گرگان در نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار جزیره کیش
 سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در نخستین روز فعالیت نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار به میزبانی جزیره کیش، حضور فعال و پرتلاشی داشت.مهندس سیدالنگی به همراه اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری گرگان مذاکرات موثری با سرمایه‌گذاران و شهرداران کلانشهرهای ایران جهت معرفی ظرفیت‌های شهری و پروژه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهر گرگان انجام دادند.
عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص این نمایشگاه گفت: قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهر گرگان در این نمایشگاه در معرض دید سرمایه‌گذاران و شهرداران قرار گرفته است.
صفرعلی پایین محلی افزود: به دنبال جذب سرمایه‌گذار جهت احداث چرخ‌فلک ۱۰۰ متری و سوله سرپوشیده در منطقه هزارپیچ هستیم.عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان نیز گفت: معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر گرگان و جذب سرمایه‌گذار مهمترین هدف حضور شهرداری گرگان است.
حمیدرضا آقاملایی بیان کرد: با جذب سرمایه‌گذار، صنعت گردشگری رونق می‌گیرد و گرگان به شهر مقصد گردشگری تبدیل خواهد شد.عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان نیز بیان کرد: از ظرفیت‌های فنی، عمرانی، فضای سبز و معاونت‌های تخصصی شهرداری‌های مراکز استانها استفاده می‌کنیم.
علی‌اکبر بصیرنیا تصریح کرد: باتوجه به مذاکره با شهرداران کلانشهرها و سرمایه‌گذاران هتلداری، رهاورد خوبی از این نمایشگاه خواهیم داشت.لازم به ذکر است، این‌ نمایشگاه با حضور شهرداری‌های شهرهای بزرگ ایران، با رویکرد هوشمندسازی، حمل و نقل و توسعه و اقتصاد پایدار از ششم الی نهم بهمن ماه در جزیره کیش در حال برگزاری است.
غرفه اختصاصی شهرداری گرگان نیز در محل نمایشگاه برپا شده است و در این بازه زمانی پذیرای بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه