روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۰ يکشنبه ۲۶ دي - شماره 4062

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

گام‌های موثردولت سیزدهم برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد بیشتر وزرای دولت سیزدهم گام‌های موثر در اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب برداشته‌اند.
ابراهیم رضایی درباره میزان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در دولت سیزدهم گفت: آیت الله «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور در دولت سیزدهم برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب قدم‌های خوبی برداشتند و برای تحقق آن عزم جدی دارند و با معرفی وزرای جوان و متخصص، التزام خود را برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اثبات کرده‌اند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: البته در سطوح مدیریت میانی، انتظارات برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هنوز برآورده نشده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این بخش‌ها انتظارات لازم را اجرایی کنند. ولی برخی از بخش‌ها، دستگاه‌ها و وزرای دولت به ویژه وزرای جوان در تحقق بیاینه گام دوم انقلاب نمره خوبی می‌گیرند.
وی با بیان اینکه اقدامات وزرا برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بررسی می‌شود، عنوان کرد: از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم و در مواردی که وزرا در کمیسیون‌های مجلس حاضر می‌شدند، این سوال مطرح شده بود که برنامه وزیر و آن وزارتخانه برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب چیست؟
نماینده مردم دشتستان در مج لس ادامه داد: به عنوان نمونه در هفته گذشته وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حاضر شدند و میزان اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب از ایشان مطالبه شد. ایشان هم در پاسخ برنامه‌های خود را در بخش‌های مقاوم شدن اقتصاد، حضور جوانان در بخش‌های مدیریتی اقتصادی، مبارزه با فساد، برقراری عدالت به ویژه در حوزه مالیات تشریح کردند.
رضایی تصریح کرد: البته مقرر شد وزیر اقتصاد به زودی گزارشی از میزان و نحوه برنامه‌هایی که در این وزارتخانه اجرایی شده را به بنده ارائه دهند که پس از جمع بندی گزارشات و برنامه‌های سایر وزرای دولت برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، در آینده‌ای نزدیک گزارش جمع بندی آن منتشر خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: دولت سیزدهم در حقیقت دولت بیانیه گام دوم انقلاب است و طبق شعارهای دولت، انتظار می‌رود که این دولت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در عمل پیاده کند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه