روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ شنبه ۲۶ اسفند - شماره 4566

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی خبر داد؛

اجرای طرح نظارت بر عرضه سوخت در جایگاههای مواد نفتی


 آذربایجان شرقی - ماهان فلاح: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از اجرای طرح نظارت بر عرضه سوخت در جایگاههای مواد نفتی با هدف سوخت رسانی مطلوب در ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ خبر داد.
ناصر راشدی، ضمن تبریک ماه ضیافت الهی و بهره مندی از بهار قرآن، افزود: طرح پایش عرضه فرآورده های نفتی در جایگاههای منطقه آذربایجان شرقی با شعار سوخت، تلاش، آبادانی با تشکیل اکیپ های گشت نظارت نوروزی در ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ آغاز شد.
راشدی، با اشاره به آمادگی کامل جایگاههای عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی جهت ارائه خدمات سوخت رسانی به مسافران نوروزی، اضافه کرد: با تشکیل جلسات مشترک با صاحبان مجاری جهت تجهیز و آماده سازی جایگاهها برای استقبال از مراجعان و مسافران و اعزام اکیپ های گشت نظارت نوروزی در پنج مسیر گردشگری از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ آماده ارائه خدمات مطلوب سوخت رسانی به هموطنان عزیز هستیم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی خادمان صنعت نفت شاهد رشد و شکوفایی و آبادانی روز افزون در ایران اسلامی خواهیم بود.
لازم به ذکر است شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با ۱۲ ناحیه، چهار انبار ذخیره سازی سوخت، ۱۸۶ باب جایگاه مایع و ۱۷۶ باب تجهیز سی ان جی و بیش از ۵۰۰ دستگاه نفتکش در تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز گستره عملیاتی منطقه فعال می باشد.

بازدید مدیرعامل قدیمی ترین تولید كننده نفت كشور از نمایشگاه موزه صنعت نفت
  مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان میراث دار و خاستگاه سرزمین پیدایش نفت در ایران غرب آسیا از نخستین نمایشگاه موزه ها، اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب بازدید نمود.
شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ، مهندس علیرضا هیهاوند در این بازدید که از سوی قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی این شرکت همراهی می‌شد از غرفه ها،تالارها،المان ها و گالری های مصور و غیرمصور مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.
وی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما ضمن تمجید از این اقدام بدیع و خلاقانه رییس روابط‌عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در گردآوری و نمایش اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب اظهار داشت: بی‌شک تاریخ خوزستان با تاریخ صنعت نفت گره خورده و همگان این سرزمین را علاوه بر سرزمین معراج شهدای جنگ تحمیلی، به عنوان سرزمین و مهد نفت نیز می شناسند از این رو راه اندازی این نمایشگاه برای ارایه تاریخچه شکل گیری این صنعت و دستاوردهای پرافتخار آن پس از انقلاب اسلامی به نسل‌های نوجوان و جوان اقدامی ارزنده و قابل تحسین است.

رفع موانع مالی گاز کشی استان بوشهر
با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه
  بوشهر- رضا حیدری : مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای رفع موانع مالی لوله کشی متقاضیان گاز طبیعی در استان خبر داد .”به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر مدیر عامل این شرکت گفت: مصوبه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه جهت تأمین هزینه‌های گازرسانی و لوله‌کشی داخل منازل در شهرها و روستاهای استان‌ با هدف توسعه اشتراک پذیری جهت استفاده بهینه از مزایای جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع و صرفه و صلاح اقتصادی و رعایت نکات زیست محیطی از سوی هیات وزیران به تصویب رسید.
علی اکبر فقیه افزود: بر اساس تصویب‌نامه هیات وزیران ، بانک مرکزی از طریق بانک‌های عامل نسبت به اعطای7000 فقره تسهیلات بانکی قرض الحسنه برای افزایش اشتراک‌پذیری گاز و انجام لوله کشی داخلی منازل در شهرها و روستاهای استان‌بوشهر اقدام خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد : میزان این تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریال (۱۵ میلیون تومان) با دوره بازپرداخت پنج‌ساله است که به  متقاضیان لوله کشی داخلی پرداخت خواهد شد.

روابط عمومی برق منطقه‌ای خوزستان موفق به دریافت عنوان برتر در “تولید محتوای شاخص” شد
  روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با کسب عنوان شرکت برتر در حوزه “تولید محتوای شاخص” در بین روابط عمومی‌های صنعت برق، از معاون برق و انرژی وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر لوح تقدیر دریافت کرد.
در تقدیرنامه اهدایی همایون حایری معاون برق و انرژی وزارت نیرو و مصطفی رجبی مشهدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر به سید حجت‌اله موسوی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با معرفی این شرکت به عنوان شرکت برتر در حوزه “تولید محتوای شاخص” آمده است:
مساعی ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در تبیین اهداف، برنامه‌ها و عملکرد صنعت برق کشور و اطلاع‌رسانی گسترده به مشترکان و اقدامات شایسته فرهنگی و مدیریت مصرف برق در سال جاری مایه افتخار و سربلندی و برگ ‌زرینی است که در دفتر افتخارات روابط‌ عمومی¬های این صنعت درج خواهد شد.
با عنایت به ارزیابی صورت گرفته، کوشش و همت والای آن روابط عمومی در سال جاری در انجام ماموریت‌های ملی موجب کسب عنوان شرکت برتر در حوزه “تولید محتوای شاخص” گردیده است.
بدینوسیله این لوح‌ تقدیر به پاس تلاش‌های ارزنده جنابعالی و به نمایندگی از مجموعه همکارانتان، تقدیم آن جناب می‌گردد.
امید است در سال‌های آتی با ارتقای سطح تعاملات و ارتباطات با مخاطبان، انتشار حداکثری اخبار و رویدادهای صنعت برق در رسانه‌ها و مدیریت و برنامه‌ریزی برای حضوری فعال در عرصه جامعه در راستای اجتماعی سازی صنعت برق و ارتقاء ارزش انرژی و فرهنگ مصرف بهینه شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم و موفقیت‌های روزافزون باشیم.
بر اساس این گزارش ، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان پیش از این نیز در “جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور” به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان همچنین به عنوان روابط عمومی برتر “ نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران” انتخاب و تندیس و لوح سپاس دریافت کرده است.

تقدیر مدیرعامل توانیر از مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان برای حمایت از تولید “محتوای هنری و رسانه‌ای”
  مدیرعامل شرکت توانیر از مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به دلیل حمایت از روابط عمومی این شرکت در زمینه تولید “محتوای هنری و رسانه‌ای” تقدیر کرد.
در تقدیرنامه اهدایی مصطفی رجبی مشهدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر به علی اسدی مدیرعامل این شرکت آمده است: در سایه تعامل و ارتباطات سازنده صنعت برق با عموم مردم و مشترکین برق در سراسر کشور در تابستان سال جاری، تامین برق پایدار به نحو مطلوب انجام پذیرفت و رضایت اجتماعی به عنوان بزرگترین دستاورد صنعت، رقم خورد. در این بین حمایت جنابعالی از روابط عمومی آن مجموعه در زمینه “ تولید محتوای هنری و رسانه‌ای” نقشی تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت‌های صنعت برق در استان خوزستان داشته است.
بدینوسیله از مدیریت داهیانه جنابعالی و مساعی و تلاش آن مجموعه به ویژه همکاران روابط عمومی آن شرکت در اقناع و رضایت افکار عمومی تقدیر می‌نمایم.
بر اساس این گزارش، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با کسب عنوان شرکت برتر در حوزه “تولید محتوای شاخص” در بین روابط عمومی‌های صنعت برق، از معاون برق و انرژی وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر لوح تقدیر دریافت کرد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه