روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ شنبه ۲۶ اسفند - شماره 4566

مدیر عامل شركت نفت و گاز كارون در ردیف مدیران موفق ملی قرار گرفت


  در چهارمین اجلاس سراسری مدیران پیشرو در کیفیت و نوآوری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق ملی، از مهندس حسن شهرونی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تقدیر شد.
در چهارمین اجلاس سراسری مدیران پیشرو در کیفیت و نوآوری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق ملی که یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی با حضور شرکت ها و سازمان های مختلف دولتی ، خصوصی و نیمه خصوصی فعال در حوزه کیفیت و نوآوری برگزار گردید، مهندس حسن شهرونی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از بین ۶۳ شرکت کننده، در ردیف ۱۰ مدیر موفق ملی و پیشرو در کیفیت و نوآوری برگزیده و تجلیل شد.
این انتخاب برای فعالیت‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در حوزه کیفیت و نوآوری، استفاده از زیر ساخت تکنولوژی‌های نوین در بهبود سیستم‌های کیفیت و مدیریت،ارتقاء بهره‌وری،فراهم نمودن زیر ساخت های توانمند سازی نیروی کار متخصص،بهره‌مندی از نوآوری و کیفیت در فعالیت‌های تولیدی و اجرای پروژه های محیط زیستی با رویکرد توسعه پایدار صورت گرفت که در پایان این آیین لوح تقدیر و تندیس اجلاس به شرکتهای برتر از جمله شرکت نفت و گاز کارون اهدا گردید. در آذر و بهمن ماه سال جاری نیز شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در چهارمین اجلاس سراسری تعالی کیفیت ایران موفق به کسب نشان تعالی و تقدیرنامه ۵ ستاره کیفیت و مشتری مداری و در پنجمین اجلاس چهره های نامی صنعت نیز مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به عنوان مدیر جهادی برتر انتخاب گردیده بود.

تاسیسات به روز قدیمی ترین جایگاه پمپ بنزین وارد گرگان شد
  معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان اعلام کرد: کلیه تاسیسات جدید برای نصب در قدیمی ترین پمپ بنزین شهر وارد گرگان شد. مقداد صادقیان افزود: این اقدام در راستای بهسازی کامل پمپ بنزین 17 شهریور و نیز به منظور اجرای طرح « کهاب» به معنای کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین انجام می شود. وی خاطر نشان کرد: پمپ بنزین فعلی دچار فرسودگی در مخازن و نشت مخزن و خط لوله شده بود که امکان خطر و بروز حادثه در آن وجود داشت، به همین سبب شهرداری گرگان با تعطیل این جایگاه بنزین، دستور بازسازی و بهسازی آن را در دستور کار قرار داد. معاون زیربنایی و حمل و نقل ترافیک شهرداری گرگان تصریح کرد: در حال حاضر تعویض کلیه مخازن، کابل ها، لوله کشی ها و پمپ ( دستگاه دیسپنسر) در حال انجام است. به گفته وی، دستگاه بازیافت بخار و دوربین های مدار بسته نیز خریداری شده است. گفتنی است این جایگاه پمپ بنزین گرگان واقع در میدان معلم فعلی در سال 1349 ساخته شده است.

برگزاری دوره کوتاه مدت امور خدمات آموزشی در مراکز علمی کاربردی گلستان
  اولین دوره کوتاه مدت امورخدمات آموزشی در مراکز علمی کاربردی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان، اولین دوره کوتاه مدت امور خدمات آموزشی در مراکز علمی کاربردی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی نوین گلستان در سالن اجتماعات شهید حاجی حتم لو واحد استانی و با حضور روسا، مدیران آموزش و کارشناسان مراکز آموزش علمی کاربردی گلستان برگزار شد.دوره کوتاه مدت امور خدمات آموزشی در مراکز علمی کاربردی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی نوین گلستان تدوین و توسط ،مسعود فاضلی راد، رئیس این مرکز آموزشی اجرا گردید.

تکمیل بیش از ۲۰ هزار فرم دادخواهی توسط مردم
استان گلستان
  رئیس ستاد مردمی دادخواهی کودتای ۲۸ مرداد از تکمیل بیش از ۲۰ هزار فرم طرح دعوی علیه آمریکا به اتهام معاونت و مشارکت در کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ خبر داد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری گرگان، حجت مقسم با اشاره به استقبال خوب مردم استان از طرح دعوی حقوقی علیه دولت متخاصم آمریکا در ماجرای کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ اظهار کرد: شکل‌گیری ستادی با محوریت مردم، علیه جنایت‌های آمریکا، برای اولین بار است که در دنیا اتفاق افتاده و پس از اعلام فراخوان عمومی جمع‌آوری امضا و تکمیل فرم‌ها، خوشبختانه استقبال خوبی از آن به‌عمل آمد.رئیس ستاد دادخواهی کودتای ۲۸ مرداد افزود: تاکنون بیش از ۲۰ هزار فرم طرح دعوی حقوقی تکمیل شد و جمع‌آوری امضا و تکمیل فرم‌ها همچنان ادامه دارد و مردم می‌توانند با مراجعه به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، کانون‌های هلال احمر، هیئت‌های ورزشی، انجمن‌های فرهنگی، هنری و قرآنی، خانه‌های فرهنگ، شوراهای اسلامی شهرها و دهیاری روستاها و ... این فرم‌ها را دریافت کنند.وی یادآور شد: ستاد دادخواهی برای نخستین بار توسط مردم استان علیه دولت آمریکا ایجاد شده و با مشارکت مردم و رسانه‌ها تبدیل به کارزاری ملی خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه