روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ شنبه ۲۶ اسفند - شماره 4566

برپایی مانور استقبال از بهار در شهر هشتگرد


  ساوحبلاغ - سیروس رنجبرکهن: با حضور فرماندار ساوجبلاغ ، معاونت عمرانی فرماندار ، شهردار هشتگرد ، رئیس شورا و مسئولین دستگاههای خدمات رسان ، مانور استقبال از بهار در شهر هشتگرد برگزار شد.
مهندس عیسی بگلو معاونت خدمات شهری و جانشین شهردار هشتگرد در مدیریت بحران با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته ، از آمادگی شهرداری برای همکاری با ستاد استقبال از بهار شهرستان ساوجبلاغ خبر داد .
وی گفت : با دستور مهندس رئیسی شهردار هشتگرد از ماه ها قبل برنامه ریزی لازم جهت آماده سازی شهر و بهسازی و تعمیر و آمادگی تجهیزات و ماشین آلات برای استقبال از نوروز در نظر گرفته شده و شهرداری پیش‌بینی‌های ویژه ای نیز برای این ایام نموده است .
 وی افزود : با تمهیدات در نظر گرفته شده کلیه ماشین آلات و نیروی انسانی شهرداری در ایام نوروز به حالت آماده‌باش بوده و در صورت وقوع حوادث احتمالی آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافرین  خواهد بود .
 استقرار ایستگاه نوروزی در مبدا ورودی شهر جهت راهنمایی مسافرین ، آماده سازی سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها ، آمادگی جهت اسکان اضطراری مسافران ، برنامه ریزی منسجم برای رفت و روب و نظافت شهر ، آمادگی کامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برای خدمات رسانی در زمینه اطفاء حریق ، حوادث اتوبان و سایر موارد از جمله موضوعات مطرح شده توسط معاون خدمات شهری شهرداری هشتگرد بوده است .
وی از شهروندان و مسافرین محترم درخواست نمود تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، نوروزی شاد و به دور از خطر را برای خود ، خانواده محترمشان و هموطنان عزیز فراهم نمایند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه