روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ يکشنبه ۳۰ خرداد - شماره 3921

تدبیر و اخلاص امام و رهبری عامل اصلی ماندن مردم در صحنه انقلاب است

 مدیرکل اوقاف استان قم گفت: : اگر مردم تابحال در مسیر جمهوری اسلامی مانده‌اند به خاطر این است که صداقت، تدبیر، مدیریت و اخلاص را در پیشوای خود دیده‌اند وگرنه با عملکرد ما مسئولان، نمی‌توان مردم را تا این حد در صحنه نگاه داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در نشست بصیرتی با عنوان «بصیرت و دشمن‌شناسی» که با حضور کارکنان اوقاف و مدیران اجرایی و فرهنگی برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و دهه کرامت اظهار کرد: زندگی هر دو بزرگوار، درس‌های فراوانی برای شیعیان و همه مسلمانان دارد.
وی افزود: خیر و برکت فراوانی به واسطه اولاد فراوان حضرت آقا موسی جعفر(ع) به ما رسیده و امامزادگان متعددی از نسل ایشان در جای جای ایران اسلامی مدفون هستند که بقاع متبرکه آنها ملجأ و پناهگاه ماست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه وجود بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) منشأ خیر و برکت فراوانی برای دنیای اسلام و مکتب تشیع شده است گفت: به واسطه این مرقد مطهر، حوزه علمیه‌ای در قم بنا شده که مرکز علم و دانش است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: نه انقلاب کبیر فرانسه و نه انقلاب سوسیالیستی شوروری سابق و نه حتی انقلاب اسلامی الجزایر، هیچ یک نتوانستند تاثیرگذاری در سطح انقلاب اسلامی ایران داشته باشند، به واسطه آن تحولات، کسانی که بر سر کار می‌آمدند شرایط مطلوب خود را ایجاد می‌کردند ولی در در پرتو انقلاب اسلامی، در کوتاه‌ترین فرصت یعنی تنها بعد از دو ماه از پیروزی، فرم حکومت به رأی مردم گذاشته می‌شود.
وی تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک امر نهادینه شده است به طوری که در طول چهار دهه گذشته، به طور میانگین سالانه یک انتخابات برگزار شده است در حالیکه این امر در دموکراتیک‌ترین کشورهای جهان هم دیده نمی‌شود و حتی رأی مستقیم مردم هم در انتخاب مدیران ارشد کشورشان دخیل نیست ولی در ایران مردم مستقیما کارگزاران کشور را بر می‌گزینند به همین دلیل دشمنان از مدت‌ها پیش از برگزاری انتخابات در ایران، شروع به ناامید کردن مردم کرده و همواره سعی می‌کنند ملت ایران را از حضور پای صندوق رأی بازدارند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور در صحنه و انتخاب آگاهانه عنوان کرد: همه ما موظف هستیم برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم و همگان را پای صندوق بیاوریم به طوری که مراجع تقلید گفته‌اند حضور در انتخابات واجب عینی است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه