روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۷ آبان - شماره 3784

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان :

فرهنگ كتابخوانی میان كاركنان باید بیشتر ترویج شود

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از کتابخانه فنی و تخصصی این شرکت بازدید کرد .
به گزارش کائنات، در نخستین روز از هفته کتاب و کتاب خوانی ، مهندس قباد ناصری از کتابخانه فنی و تخصصی این شرکت بازدید کرد و فرا رسیدن این مناسبت را به سرپرست این بخش تبریک گفت .
وی که در این بازدید از سوی علیرضا کرطلایی مدیرخدمات - داریوش نجفی رییس دفتر مدیریت و دبیرخانه - قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی - ثریا بهرامی رییس امور کارکنان و کبری منجزی مشاور مدیرعامل در امور بانوان همراهی می شد ضمن تبریک این مناسبت به خانم مهناز درویشی سرپرست کتابخانه فنی و تخصصی طی سخنانی گفت : بنا به فرموده بزرگان کتاب غذای روح است و می بایست همچون غذای جسم که روزانه 3 وعده تناول می شود ، کتاب خواندن روزانه نیز به یک فرهنگ و یک عادت در میان همگان مبدل شود .
مهندس ناصری با اشاره به پیچیدگی امور در صنعت نفت و نیاز به بروز رسانی اطلاعات و دانش کارکنان افزود : ضرورت دارد تا جدیدترین منابع ، کتب و مجلات علمی و تخصصی حسب نیاز کارکنان تهیه و در اختیار کارکنان قرار گیرد تا بدین وسیله سبب افزایش دانش و معلومات تخصصی همکاران جهت پیشبرد امور شویم . در این بازدید خانم مهناز درویشی سرپرست کتابخانه فنی و تخصصی نیز گزارشی از وضعیت کتابخانه ، آمار اعضا و تعداد کتب و مجلات موجود در مخزن کتابخانه و برنامه های خرید منابع جدید ارایه کرد. در پایان این بازدید ، لوح سپاس امضا شده توسط مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به سرپرست کتابخانه فنی و تخصصی اهدا شد .  

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه