روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۷ آبان - شماره 3784

رییس مجمع عمومی نظام پزشکی کشور:

تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز در نسخه نویسی الکترونیک امری ضروری است

 رییس مجمع عمومی نظام پزشکی کشور، در  آیین گرامیداشت هفته بیمه سلامت در بیمارستان طالقانی چالوس گفت: پیاده سازی طرح‌های الکترونیک در عرصه سلامت کار تازه‌ای نیست در بخشی از پزشک خانواده، پرونده‌ها، داروها و ..... به خوبی انجام می‌گیرد که در اجرای این مهم زیرساخت‌های مورد نیاز نظیر ارتقاء نرم افزار، پهنای باند و اینترنت در نسخه نویسی الکترونیک امری بسیار ضروری است.
به گزارش کائنات، رییس مجمع عمومی نظام پزشکی کشور، در  آیین گرامیداشت هفته بیمه سلامت در بیمارستان طالقانی چالوس گفت: پیاده سازی طرح‌های الکترونیک در عرصه سلامت کار تازه‌ای نیست در بخشی از پزشک خانواده، پرونده‌ها، داروها و ..... به خوبی انجام می‌گیرد که در اجرای این مهم زیرساخت‌های مورد نیاز نظیر ارتقاء نرم افزار، پهنای باند و اینترنت در نسخه نویسی الکترونیک امری بسیار ضروری است.
دکتر عباس آقازاده مسرور در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بیمه سلامت و تبریک این هفته به تمامی تلاشگران عرصه بیمه سلامت افزود: سازمان بیمه سلامت در راستای حرکت به سمت دولت الکترونیک برنامه های خوبی را به مرحلی اجرا درآورده است که از آن جمله می توان به نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک اشاره کرد. وی افزود:  در داروخانه ها مدت هاست که اعتبار سنجی انجام می شود که مجموعه این فعالیت ها،  نسخه نویسی الکترونیک را شکل می‌دهند. وی در خصوص برگزاری این مراسم و دعوت از اصحاب سلامت شهرستانهای غرب استان( نوشهر، چالوس و کلاردشت)، که با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان برگزار شد ، افزود:  این نشست در راستای شفاف ‌سازی و برطرف نمودن برخی از دغدغه های موسسات در بخش‌های خصوصی است که خوشبختانه تمامی تلاشگران عرصه سلامت امکانات سخت افزاری مناسب جهت خدمات الکترونیک به مردم را دارند.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم نیز جلسه پرسش و پاسخ و تبادل نظر در خصوص روند پیاده سازی طرح های نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در استان با پاسخگویی مدیرکل، معاون بیمه و خدمات سلامت این اداره کل و روسای ادارات بیمه سلامت شهرستانهای چالوس، نوشهر و کلاردشت و مسئولین نظام پزشکی این شهرستانها انجام شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه