روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۷ آبان - شماره 3784

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد:

راه اندازی سامانه مزیت سنجی شغلی در کمیته امداد بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از راه‌اندازی سامانه ملی جامع «مزیت سنجی شغلی» در استان با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های علمی و اعلام فهرست مشاغل رتبه‌بندی شده و دارای مزیت در استان خبر داد.
به گزارش کائنات، احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، با اشاره به نقش‌آفرینی این نهاد در بهبود فضای کسب کار در استان اظهار داشت: کارآفرینان، فعالان و پژوهشگران حوزه کسب‌وکار و دستگاه‌های متولی تولید و اشتغال در استان و همچنین سایر علاقه‌مندان می‌توانند مزیت‌های شغلی استان را از طریق سامانه «مزیت سنجی شغلی» کمیته امداد به آدرس www.maziyatjob.emdad.ir استخراج کنند.
وی با بیان اینکه طرح ملی مزیت سنجی شغلی باهدف شناسایی ظرفیت‌ها و مزیت‌های شغلی شهرستان‌های استان با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های علمی راه‌اندازی شده است خاطرنشان کرد: در این طرح فهرست مشاغل دارای مزیت در هر شهر بر اساس بوم منطقه، مشخصات آب و هوایی، توان و ظرفیت سرزمین، ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی و موقعیت جغرافیایی رتبه‌بندی شده تا نقشه راه مناسبی جهت شروع یا توسعه کسب‌وکارهای مناسب برای علاقه‌مندان و کارآفرینان استان باشد.
لطفی راه اندازی سامانه جامع مزیت سنجی شغلی شهرستان‌های ایران را یک راهنمای عالی برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و سبب افزایش بهره وری سرمایه گذاری در کشور تا حد قابل زیادی عنوان کرد.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهرخاطرنشان کرد: کسب‌وکارهای دارای مزیت در رسته‌های شغلی مختلف همچون صنعت، خدمات، صنایع‌دستی، صنایع غذایی، باغداری، طیور، دامداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی، زراعت و شیلات در این سامانه به تفکیک هر شهرستان اولویت‌بندی شده است.
وی در پایان ازمدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی و تحقیقاتی و کارآفرینان و فعالان کسب و کار و سایر علاقه‌مندان در خصوص اطلاع رسانی عمومی و همکاری در این زمینه درخواست همکاری کرده است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه