روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت - شماره 4583

در غالب راهیان نور و راهیان پیشرفت صورت گرفت

اعزام کاروان نفت و گاز غرب در مناطق جنوب کشور


  کاروان راهیان نور و راهیان پیشرفت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، پایگاه بسیج رهروان ولایت ستاد و پایگاه شهید شیرودی منطقه عملیاتی ایلام با همکاری سپاه ایلام و واحد روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب اقدام به اعزام کاروان راهیان نور متشکل از کارکنان منطقه عملیاتی ایلام و تنگ بیجار با همراهی خانواده آنها نمودند.
این کاروان ضمن بازدید از تاسیسات مناطق نفتی حوزه کاری شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در قالب راهیان پیشرفت، از مناطق جنگی و عملیاتی ۸سال دفاع مقدس و یادمان شهدای هویزه و یادمان شهدای طلاییه، مناطق شلمچه و اروند و آبادان بازدید نمودند.
امیر عبدالرحمانی فرمانده پایگاه بسیج رهروان ولایت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در همین رابطه با اشاره به اهمیت برگزاری این بازدید ها با حضور همکاران و خانواده های محترم ایشان گفت: این بازدید ها ضمن آشنایی خانواده ها از پیشرفت های صنعتی و تولید نفت و گاز در مناطق عملیاتی درقالب راهیان پیشرفت و راهیان نور در راستای پاسداشت ارزش‌های والای انسانی مقاومت و جان‌فشانی رزمندگان بین خانواده‌ها و به ویژه نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام می گیرد.
وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مهندس نصیری مدیرعامل شرکت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار امیدواری نمود، با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم و باعنایت به استقبال بی نظیر خانواده ها ضمن تداوم این برنامه ها، زمینه رشد و شکوفایی بیشتر شرکت نیز فراهم آید.
وی در پایان تصریح کرد: شرکت کنندگان در این برنامه با تبرک جستن به مقام معنوی شهدا و آرمان‌های شهدای دفاع مقدس با امام شهدا و جانشین برحق ایشان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله‌العالی) تجدید میثاق نمودند.
لازم بذکر است این کاروان دومین کاروان راهیان نور و راهیان پیشرفت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب باحضور خانواده های محترم می باشد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه