روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۳ اسفند - شماره 4565

با ارزیابی‌های صورت‌گرفته شرکت توانیر؛

روابط‌ عمومی برق تبریز حائز رتبه برتر در حوزه پژوهش‌های نوین شد


 آذربایجان شرقی  - لیلا پاشائی  : به دنبال ارزیابی‌های صورت‌ گرفته توانیر، روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز حائز رتبه برتر در حوزه پژوهش‌های نو شد.
همایون حائری معاون برق و انرژی وزارت نیرو و مصطفی رجبی مشهدی، رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، کسب عنوان پژوهش‌های نوین توسط روابط‌عمومی را طی لوحی مشترک به دکتر مینا نظری تبریک گفته و از وی در راستای تبیین اهداف، برنامه‌ها و عملکرد صنعت برق کشور و اطلاع‌رسانی به مشترکان و اقدامات فرهنگی در حوزه مدیریت مصرف در روابط‌عمومی قدردانی کردند.
در متن این لوح آمده است:
مساعی ارزنده سرکار عالی و همکاران محترمتان در تبیین اهداف، برنامه‌ها و عملکرد صنعت برق کشور و اطلاع‌رسانی به مشترکان و اقدامات شایسته فرهنگی در حوزه مدیریت مصرف برق در سال جاری مایه افتخار و سربلندی و برگ زرینی است که در دفتر افتخارات روابط‌ عمومی‌ های این صنعت درج خواهد شد.
با عنایت به ارزیابی صورت‌گرفته، کوشش و همت والای آن روابط‌عمومی در سال جاری در انجام مأموریت‌های ملی موجب کسب عنوان شرکت برتر در حوزه پژوهش‌های نوین گردیده است.
بدین‌وسیله این لوح به‌پاس تلاش‌های ارزنده سرکار عالی به نمایندگی از مجموعه همکارانتان تقدیم آن سرکار می‌گردد.
امید است در سال‌های آتی با ارتقای سطح تعاملات و ارتباطات با مخاطبان، انتشار حداکثری اخبار و رویدادهای صنعت برق در رسانه‌ها و مدیریت و برنامه‌ریزی برای حضور فعال در عرصه جامعه در راستای اجتماعی سازی صنعت برق و ارتقاء ارزش انرژی و فرهنگ مصرف بهینه شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم و موفقیت‌های روزافزون باشیم.
مدیر دفتر نمایندگی و همکاران سرپرستی روزنامه در استان آذربایجان شرقی، توفیق حاصله را به مدیریت و کارشناسان واحد روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز تبریک عرض نموده و تداوم توفیقات ایشان را آرزومندند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه