روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۲ بهمن - شماره 4305

سردار رفیعی آتانی:

قزوینی‌ها در مقاطع حساس خوش درخشیدند و امروز نیز همچنان در صحنه‌اند

 فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)  استان قزوین گفت:  قزوینی ها در مقاطع حساس خوش درخشیدند و در جنگ و پشتیبانی از رزمندگان حماسه آفریدند و امروز نیز همچنان در صحنه اند.
نشست بصیرتی جهاد تبیین و اهمیت آن در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب روز دوشنبه با حضور سردار سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، مسعود خواجه وند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و جمعی از بسیجیان ادارات در شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد.
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این مراسم اظهارداشت: قزوینی ها در مقاطع حساس خوش درخشیدند و در جنگ و پشتیبانی از رزمندگان حماسه آفریدند و امروز نیز همچنان در صحنه اند.
‌وی افزود: قزوین ۱۲۰ عالم دینی دارد و با داشتن شخصیت های تاثیرگذار توانسته در دوران مختلف نقش آفرین باشد و در شرایط حساس کنونی نیز درصیانت از ارزشها جدی است.
سردار آتانی بیان کرد: در دهه ۶۰ نیز قزوینی ها خوش درخشیدند و شهدایی چون شهید رجایی با سیمای محجوب متعلق به قزوین است و مرحوم ابوترابی در میان اسرا نگین شاخص در صبوری و ایستادگی بود و  نجات دهنده اسرا شد.
وی افزود: سرور آزادگان ابوترابی چهره ای بی جایگزین است و شهید لشکری و بابایی هم سند ایستادگی این ملت بودند و سرمایه های امروز ملت بیش از سه هزار شهید قزوینی است.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: شهید صادقی، سردار فتوحی و حسن پور الگوی جوانان و فرماندهان ما و ستاره های بی بدیل قزوینی ها هستند و همانگونه که در زمان جنگ فرماندهان بزرگی از قزوین داشتیم امروز نیز مسئولان دلسوزی داریم که در مسیر خدمت رسانی تلاش می کنند.
سردار آتانی با اشاره به برخی چالش های موجود در حوزه آب و انرژی تصریح کرد: در حوزه انرژِی با حوادث زیادی مواجه شدیم و مدیران در مسیر خدمت جدی هستند و از آنجا قدرشناسی از مدیران یک رسالت است از مدیرعامل شرکت توزیع که در پیک بار توانستند شرایط را مدیریت کنند و این روزها نیز بسلامت از وضعیت کمبود سوخت عبور کردیم تقدیر می کنیم.
بیانیه گام دوم محور اخلاقی دارد
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآورشد: مهمترین بخش بیانیه گام دوم موضوع اخلاقی است و در عین جامعیت اما هیچ موردی از مقام معظم رهبری ندارد که بیانگر اوج تواضع و اخلاق مداری ولایت است که خود را ندیدند که باید از آن درس بگیریم و اخلاق را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
سردار آتانی بیان کرد: وظیفه داریم قدردان رهبر معظم انقلاب باشیم و اخلاق و تواضع و سیره دینی را از ایشان بیاموزیم و در زندگی و برنامه های مدیریت خود مورد توجه قرار دهیم.
وی توجه به بیانیه گام دوم را برای همگان ضروری دانست و اظهارداشت: بیانیه گام دوم نگاهی به گذشته ومشکلات دارد و چشم اندازی ترسیم کرده که مسیر رسیدن به قله ها  را هم مشخص می سازد و راههای طی شده را یادآوری می کند تا بتوان امید کنش گران سیاسی معاند را خنثی کرد.
سردار آتانی گفت: توجه به دفاع مقتدرانه از دیگر نکات برجسته بیانیه گام دوم است که با الهام از آن همچنان در دفاع از ارزشها استوار هستیم و صیانت از اصول انقلاب را پیگیریم.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان:
افتتاح و کلنگ زنی ۴۲۶ میلیارد ریال پروژه عمرانی در دهه فجر
 رضا شهمرادی از افتتاح و کلنگ زنی ۳۱ پروژه عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان گلستان در دهه فجر خبر داد.مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان در خصوص افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به مناسبت دهه فجر نیز اظهار داشت: در این ایام، ۲۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح و ۸ پروژه عمرانی با پیش بینی اعتبار ۷۶ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان همچنین اظهار کرد: روشنایی معابر، افتتاح فیبر نوری، جداول هدایت آبهای سطحی ، شبکه توزیع برق ۲۰ کیلوولت، تهیه، خرید و حمل تجهیزات الکترومکانیکال تصفیه خانه فاضلاب، تکمیل بیس و آسفالت، احداث آشیانه ماشین آتش نشانی، حفر چاه آب و کنترل سیل، لایروبی زهکش و احداث دایک حفاظتی و… بخشی از این طرح‌های عمرانی است.در پایان مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: نشست خبری با خبرنگاران استان، حضور در مرکز دولت و مردم (سامد) جهت پاسخگویی به سوالات در بخش صنعت، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان گرانقدر، فضاسازی و آذین‌بندی شرکت و برگزاری مسابقه ورزشی ویژه کارکنان نیز از برنامه‌های شرکت به‌ مناسبت این ایام است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان:
سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی
عامل اصلی قطع ارتباطات است
 مدیر مخابرات منطقه گلستان ، در جلسه بررسی مشکلات مخابرات مرکز استان ، سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی را عامل اصلی قطع ارتباطات دانست.
دکتر غلامعلی شهمرادی که در جلسه بررسی مشکلات مخابرات مرکز استان سخن می گفت : سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی را عامل اصلی قطع ارتباطات دانست و گفت : این معضل اجتماعی موجب ایجاد اختلال در خدمات رسانی شده است . مدیر مخابرات منطقه گلستان در این جلسه که بصورت دوره ای و با هدف رفع مشکلات و موانع توسعه مخابرات در مرکز استان برگزار می شود با تاکید بر تسریع در رفع خرابی های علی رغم فعالیتهای مخابرات است و افزود :  با وجود اینکه اکثر خرابیها ناشی از سرقت کابل می باشد ، اما نباید رفع خرابی های عادی در بین سرقت ها به تعویق بیفند .وی آموزش نیروهای متخصص جهت مفصل  بندیی وهمچنین سیم بانی را برای آینده بسیار مهم دانست وگفت تأمین وپرورش نیروهای کاربلد با امضاء تفاهم نامه با مراکز فنی وحرفه ای از اقدامات مهم است که باید در دستور کار قرار بگیرد .در ادامه دکتر غلامعلی شهمرادی با مهم برشمردن  رصد روزانه سامانه اعلام خرابی تلفن ثابت 20117 و تماس با مشترکینی که در این سامانه  پیام گذاشته اند واعلام شرایط خط آنان ، بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد .

پیشرفت چشمگیر پروژه نهضت جهادی مخابرات در ۴ شهرستان استان گلستان
 پروژه نجما(نهضت جهادی مخابرات ) در شهرستان های بندرگز ، گرگان ، گنبد و مینودشت در حال انجام هست .
دکتر غلامعلی شهمرادی با اعلام این مطلب که هم اکنون پروژه توسعه فیبر نوری تحت عنوان نجما در ۴ شهرستان براساس برنانه زمانبندی در حال اجراست گفت: با برنامه ریزیهای انجام شده و تامین تجهیرات لازم توسعه فیبر نوری در شهرستانهای گرگان، گنبد، بندگز و مینودشت در حال اجراست .وی از اضافه شدن ۶۴ کیلومتر فیبر نوری به شبکه فیبر نوری استان پس از اتمام فاز یک پروژه در این ۴ شهرستان خبر داد و افزود با ظرفیت ایجاد شده کیفیت خدمات ارائه شده دو چندان شده و مردم این شهرستانها از سرویسهای با کیفیت تر مخابرات بر بستر فیبر نوری بهره مند خواهند شد.مدیر مخابرات منطقه گلستان از آغاز بکار نهضت جهادی مخابرات در راستای توسعه فیبر نوری در شهرستانهای علی آباد کتول ، رامیان و آزادشهر نیز خبر داد و گفت به زودی پروژه نجما در این شهرستانها شروع و در نقاط شناسایی شده در فاز یک زیر ساخت فیبر نوری ایجاد می شود.لازم به یاد آوری است عملیات توسعه فیبر نوری در تمامی شهرستانهای استان در حال برنامه ریزی و اجراست ومخابرات منطقه گلستان بعنوان متولی تامین ارتباطات مخابراتی و ایجاد زیرساختهای به روز وبا کیفیت باجدیت وتلاش حداکثری دراین زمینه اقدام می نماید.

برگزاری کارگاه آموزشی MSP
در مخابرات منطقه گلستان
 کارگاه آموزشی MSP در مخابرات منطقه گلستان  برگزار شد . دوره آموزشی MSP ( version 2016 Microsoft project- wbs ) با حضورمهندس اسکندری ، رئیس اداره هماهنگی ومدیریت پروژه شرکت مخابرات ایران برای تعدادی از کارشناسان مخابرات استان برگزار شد . در این کارگاه آموزشی کارشناسان معاونت شبکه ، مدیریت تجاری ، مدیریت فناوری و اداره برنامه ریزی در مدت 4 روز از اطلاعات این دوره بهره مند و آموزشهای لازم را فراخواهند گرفت . هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی که از 9 بهمن آغاز شده ، مکانیزه کردن فرآیند کنترل پروژه های مخابرات منطقه وهمچنین اجرای CPM زمانی پروژه های در حال اجرای شرکت مخابرات ایران می باشد .

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه