روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۲ بهمن - شماره 4305

در استان مرکزی برگزار شد

دومین نشست هم اندیشی اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

 اراک- فرناز امیدی: مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: دومین نشست هم اندیشی مدیرکل و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری این استان در راستای اجرایی نمودن طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و شانزده میلیون درخت در استان با مسئولان این استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی، اکبر کاشانی افزود: این نشست با حضور مدیرکل ،معاونین و تعدادی از کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ، مدیرکل محیط زیست، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون دفترروستایی و امورشوراها و رئیس هیات مدیره شبکه محیط زیست و منابع طبیعی استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
کاشانی ادامه داد: این نشست با هدف نحوه مشارکت مردم و بنگاه‌های اقتصادی استان مرکزی در راستای تولید، کاشت و نگهداری شانزده میلیون درخت در استان برگزار شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: طرح و برنامه ریزی های صورت گرفته کشوری توسط مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای حاضرین در جلسه تشریح گردید و پس از بحث و تبادل نظر، پیشنهادات خوبی در این جلسه مطرح و تعدادی از پیشنهادات به عنوان مصوبات جلسه در دستور کار این اداره کل در راستای اجرای طرح مذکور قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه