روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۷ آذر - شماره 4259

استاندار مرکزی:

بسیج یکی از ماندگارترین بنیان‌هایی است که امام راحل پایه‌گذاری کرد

 اراک- فرناز امیدی: استاندار مرکزی گفت: بسیج یکی از ماندگارترین بنیادها و بنیان هایی است که امام راحل پایه گذاری کرد.
فرزاد مخلص الائمه روز شنبه ۵ آبان در اجتماع نمایش اقتدار بسیجیان در اراک اظهار کرد: بسیج دو رکن ولایتمداری و شهادت طلبی و یک روح دارد و بر این دو رکن استوار است.
وی افزود: اکنون در میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم یعنی چهل‌واره دوم انقلاب را شروع کرده ایم در حالیکه بسیاری از انقلاب های مهم جهان از دهه سوم خود عبور نکردند یا بخش زیادی از توان خود را از دست دادند.
استاندار مرکزی گفت: نظامی ها مفهومی به نام مرز دارند که حدودی است که کشورها را به لحاظ سیاسی و جغرافیایی از یکدیگر جدا می کند، این مفهوم منطبق با اصول بین المللی است و هیچ اصولی نمی تواند به راحتی این مرز را جابجا کند و نظام حقوق بین الملل نیز از این مهم دفاع می کند.
مخلص الائمه با اشاره به دستاوردها و پیشرفت های کشور گفت: در ابتدای جنگ تحمیلی که مستشاران کشور را ترک کردند جمهوری اسلامی حتی برای تامین سیم خاردار با محدودیت هایی مواجه بود و ما اکنون متهم به صادرات پیشرفته ترین تجهیزات نظامی به بزرگترین ابرقدرت های جهان هستیم که این پدیده در طول تاریخ تمدن ایران کم سابقه است.
استاندار مرکزی بیان داشت: بسیج یکی از ماندگارترین بنیادها و بنیان هایی که امام راحل پایه گذاری کرد. این شجره طیبه تنها منحصر به جنبه نظامی نیست و در همه اقشار و صنوف و لایه های اجتماعی حضور قدرتمند دارد و همین حضور توانسته سرحدات سیاسی، امنیتی، نظامی و اقتصادی ما را هزاران کیلومتر جلوتر از مرزهای سیاسی قرار دهد و توازن  امنیت را  در همه شاخه ها به نفع جمهوری اسلامی تنطیم کند و در واقع، عامل عبور از چهل‌واره اول و ورود به دهه پنجم با شرایط قدرتمندتر از دهه های پیشین است.
مخلص الائمه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمود این اقتدار باعث آزار نظام لیبرال غرب شده و نمی‌تواند چنین دستاوردهایی را تحمل کند و بر این اساس، هر روز فتنه ها را بیش از گذشته کرده و تقابل حق و باطل را شفاف تر می کند. شفافیت در تقابل حق و باطل برای پیروزی حق اتفاق مبارکی است، این تقابل هر زمان آشکارتر شود سیر تکاملی با سرعت بیشتری حرکت می کند.
سرهنگ محمد محجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز در این مراسم گفت: بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است، بسیجی یعنی علی(ع) که تمام وجودش را وقف اسلام کرد.
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: انقلاب شهوت هرگز بر انقلاب شهادت پیروز نمی شود، برخی از افرادی که در این ناآرامی ها شرکت می کنند، بسیجیان را تهدید به شهادت می کنند غافل از اینکه ما به دنبال شهادت هستیم. محجوری ادامه داد: دشمن باید بداند اگر این دفعه دست از پا خطا کند، کاخ سفیدش را تبدیل به کاخ سیاه خواهیم کرد.
فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: دشمنان و مزدوران داخلی نیز بدانند اگر از سرهایمان کوه ها بسازند، هرگز فرزندانمان در تاریخ نخواهند خواند که ملت ایران و بسیجیان، خون شهدا را پایمال کرده و رهبری را تنها گذاشته اند

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه