روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۲۹ آبان - شماره 4021

مدیرکل کمیته امداد استان قم:

زوج های جوان تحت حمایت این نهاد، از مشاوره شغلی رایگان و تسهیلات اشتغال بهره‌مند می شوند

مدیرکل کمیته امداد استان قم با حضور در برنامه رادیویی و تلویزیونی بی تعارف مرکز قم با اشاره به اینکه در بین خانواده های تحت حمایت گوهرهای نایاب و استعدادهای درخشانی وجود دارد گفت: برای شکوفا شدن استعدادهای این افراد مشاوره های خانواده و اشتغال برگزار می شود. به گزارش کائنات به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان راد با بیان اینکه پس از استعداد سنجی، مشاوره و هدایت شغلی متقاضیان نیازمند، کاریابی یا پرداخت تسهیلات در دستور کار قرار می گیرد گفت: مشاغل خرد و خانگی مددجویان تا زمان توانمندسازی این خانواده ها با نظارت کارشناسان این نهاد دنبال خواهد شد. مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: اگر کارفرمایان و صاحبان مشاغل، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را مشغول به کار کنند، این نهاد دو بسته تشویقی برای آنها در نظر گرفته است. وی با اشاره به پرداخت ۷۰ درصد حق بیمه مددجویان بکار گرفته شده توسط کمیته امداد تصریح کرد: این نهاد به ازای هر مددجویی که به کار گمارده می شود، یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به کارفرما پرداخت می کند. مسعودیان راد در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره اقدامات کمیته امداد برای زوج های جوان ادامه داد: علاوه بر مشاوره های قبل، حین و بعد از ازدواج و اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان و کمک هزینه ازدواج به دامادها تأکید کرد: بعد از این تمام مزدوجین کمیته امداد استان قم از مشاوره های شغلی رایگان و تسهیلات اشتغال این نهاد بهره مند خواهند شد.  وی از راه اندازی سامانه ای برای ثبت درخواست های اشتغال افراد متقاضی کار یا تسهیلات اشتغال خبر داد و گفت: با وجود شرایط سخت مسکن در استان قم، برنامه هایی برای تأمین مسکن مددجویان یا رهن و اجاره منازل آنها پیش بینی شده است که امیدوارم تا پایان سال خبرهای خوشی برای مردم شریف استان داشته باشم. شایان ذکر است تعدادی از هم استانی های گرامی با تماس تلفنی و ارسال پیامک مشکلاتی مطرح کردند که با دستور مدیرکل محترم، پیگیری مشکلات مطرح شده در دستور کار فوری ادارات تابعه قرار گرفت.

در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد :
برگزاری 20 هزار نفر ساعت دوره آموزش ضمن خدمت
 کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی 6 ماهه نخست سالجاری 20 هزار نفر ساعت انواع دوره های آموزشی ضمن خدمت جهت افزایش سطح دانش و تخصص را گذراندند . به گزارش کائنات، رییس اداره آموزش با اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به لزوم افزایش دانش و مهارت های کارکنان و با توجه به شرایط و محدودیت های اجتماعی ناشی از همه گیری ویروس کرونا بیشتر این دوره ها به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار شد . رسول احمدی افزود : این دوره ها در 3 مقوله ی تخصصی و فنی ، علوم اداری و عمومی ، ایمنی و بهداشت حرفه ای و محیط زیست برگزار گردید. وی تصریح کرد : این دوره ها پس از کسب نظر و نیاز سنجی از مدیران ، روسا و همکاران محترم برنامه ریزی و با همکاری اداره آموزش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اجرا شد .

ارتقاء تکنولوژی سایت های همراه اول
 در استان گلستان
 تکنولوژی سایت های همراه اول در استان گلستان در دست ارتقاء است .دکتر غلامعلی شهمرادی با اعلام این خبر افزود :به منظور تقویت شبکه همراه اول و افزایش کیفیت ارتباطات سیار ، علاوه بر تاسیس سایت های جدید در قالب عملیات فاز8 ، سایت های قدیمی ارتقاء تکنولوژی یافته تا مردم مناطق مختلف استان بتوانند از کیفیت بهتر ارتباطات بهره مند شوند.وی با تاکید بر اینکه عملیات توسعه و بهینه سازی همراه اول در استان ، با همت کارشناسان ارتباطات سیاردر حال اجرا است گفت : هم اکنون در آخرین پروژه های تکمیل شده ، سایت جدید در جاده خاک پیرزن از توابع شهرستان علی آبادکتول تاسیس و سایت های کاکا ، اسبدوانی، تامین اجتماعی و پلی حاجی از توابع شهرستان گنبد ،سایت های النگ ، ولاغوز و مایکروویو از توابع شهرستان کردکوی ،سایت های ایدرویش و قره آقاچ از توابع شهرستان کلاله ، سه راهی رودبار قشلاق از توابع شهرستان آزادشهر، همینطور سایت های حیدرآباد ، نومل ، توسکستان ، تورنگ تپه و قلندرمحله به همراه 49 نقطه شهری گرگان ارتقاء تکنولوژی داشته و مردم مناطق مذکور علاوه بر بهره برداری از پوشش 3G و 4G   اینترنت همراه اول از کیفیت مطلوب تر ارتباطات سیار نیز منتفع خواهند شد .

تجلیل از مولف کتاب « IPV6» در مخابرات منطقه گلستان
 از مهندس بهرام عیدی ، بابت تالیف کتاب IPV6 تجلیل شد. در جلسه شورای مدیران از اقدام علمی و ارزشمند مهندس بهرام عیدی مدیر دیتا مخابرات استان ،  بابت تالیف کتاب IPV6 تجلیل شد.دکتر غلامعلی شهمرادی با اشاره به اقدام ارزشمند ایشان در تالیف این کتاب و قدردانی از تلاشهای انجام شده گفت: نشر یافته های جدید علمی و انتقال آن از طریق چاپ کتاب حرکت علمی و فرهنگی شایسته ای است که میبایست از فعالان این حوزه بشایستگی تقدیر شود. وی با تشکر از زحمات مهندس بهرام عیدی ، چاپ کتاب IPV6را افتخاری برای مجموعه مخابرات منطقه گلستان دانست و ابراز امیدواری کرد با استمرار اینچنین فعالیتهای علمی ، رشد و بالندگی کشور را شاهد باشیم‌ .

ریاست اداره روابط عمومی مخابرات
منطقه گلستان معرفی شد
 طی حکمی ریاست اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان معرفی شد.طی حکمی از سوی دکتر غلامعلی شهمرادی و اعطای آن در جلسه شواری مدیران، خانم استارمی به ریاست اداره روابط عمومی مخابرات استان منصوب شد. مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اهمیت روابط عمومی در هر سازمانی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را از وظایف اساسی روابط عمومی دانست و افزود: با استفاده از ابزارهای دیجیتال در دنیای امروز باید اطلاعات مورد نیاز تبادل گردد و این مهم در روابط عمومی باید به نحو احسن اجرا شود تا مشتریان و سازمان از نیازهای هم مطلع و درجهت تامین آن برنامه ریزی کنند. وی حضور نیروهای با تجربه و متخصص در روابط عمومی را مهم دانست و گفت : داشتن تجربه و مهارت در اجرای فعالیتهای روابط عمومی، اثربخشی آن را افزوده و در تحقق هدف بسیار موثر است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه