روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۲۹ آبان - شماره 4021

استاندار قم با اشاره به جایگاه استان قم و ظرفیت های ویژه این استان اظهار کرد:

قم باید در حوزه ی اقتصاد، سلامت و فرهنگ سرامد کشور باشد

 استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم طی سخنانی بحث کرونا را یکی از مباحث مهم استان دانست و با اشاره به اقدامات صورت گرفته در گذشته در راستای مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹ اظهار کرد: عليرغم آغاز موج جدید کرونا در سطح جهان، خوشبختانه وضعیت کرونایی کشور و استان قم خوب است.
به گزارش کائنات به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی واکسیناسیون در ادارات دولتی را الزامی دانست و با تاکید بر فرهنگ سازی جهت افزایش اقبال عمومی به دریافت واکسن گفت: کسانی که مخالف واکسن هستند، نباید در محافل عمومی اقدام به واکسن هراسی کنند.
وی معیشت مردم را از دیگر مسائل اولویت دار در کشور و استان قم دانست و افزود: دستگاه های دولتی بایستی با بهره گیری از مشارکت های مردمی و بسیج عمومی زمینه ی نظارت و رصد بیشتر قیمت ها را فراهم کنند.
شاهچراغی با اشاره به ویژگی زیارتی استان قم ادامه داد: توجه به گردشگری زیارتی و رونق آن می تواند به توسعه ی اقتصادی استان کمک کند.
مقام عالی دولت در استان قم تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی را ضروری دانست و بیان کرد: قم باید در حوزه های سلامت و معیشت، کاهش حاشیه نشینی و اعتلای فرهنگی در کشور سرامد باشد.
استاندار قم سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: بایستی پروژه های اولویت دار برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری مشخص شوند.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی پنجره ی واحد سرمایه گذاری در کشور و استان تصریح کرد: بایستی ادارات دولتی با قوت برای جذب بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران گام بردارند. شاهچراغی همچنین با تاکید بر ارتباط و دیدار چهره به چهره مدیران با مردم تاکید کرد: اگر مدیران پای کار نباشند، نمی توانیم از زیرمجموعه ی آنها برای پیگیری مشکلات شهروندان توقع داشته باشیم.
وی با بیان اینکه مدیران باید اختلافات خود را در جلسات کارشناسی حل کنند گفت: معتقدیم هیچ بن بستی در حل مشکلات در استان نیست و مدیران باید با استفاده از ظرفیت های قانونی نسبت به رفع مشکلات گام بردارند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه