روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۲ مرداد - شماره 3944

در جلسه شورای پروژه مهر مطرح شد؛

ارتقاء شایستگی‌های مهارتی مدیران و معلمان در دستورکار پروژه مهر 1400

 ارتقاء شایستگی‌های مهارتی مدیران و معلمان در دستورکار پروژه مهر 1400 آموزش و پرورش مازندران قرار گرفت.
به گزارش کائنات به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «علیرضا سعدی پور» در جلسه شورای کارگروه‌های پروژه مهر که با حضور تمامی کارگروه‌ها برگزار شد، ضمن تأکید بر انجام فعالیت‌ها برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده برای پروژه مهر 1400، گفت: سال تحصیلی پیش‌رو به احتمال بسیار زیاد حضوری خواهد بود بنابراین آماده‌سازی مدارس برای پذیرش دانش‌آموزان، اولویت پروژه مهر امسال خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ضرورت توانمندسازی دانش‌آموزان، تصریح کرد: با توجه به تحقیقات انجام شده در زمینه آموزش مجازی، این سبک از آموزش با وجود اقداماتی که انجام شده هنوز هم دچار نقص‌هایی است از این رو از تاریخ 19 تیرماه لغایت 19 شهریور به صورت رایگان آموزش‌های مجازی به منظور تکمیل آموزش‌های سال تحصیلی انجام شود.
این مقام مسئول همچنین با اشاره به لزوم توانمندسازی مدیران و معلمان در پروژه مهر امسال، خاطرنشان کرد: برخی مشکلات موجود در آموزش و پرورش می‌تواند با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های ضمن خدمت برطرف شود. در همین راستا مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق باید با سعه صدر با این موضوع مهم برخورد کرده و به مقتضیات زیست بوم جدید توجه کنند.  
وی در همین راستا تأکید کرد: توانمندسازی مدیران و معلمان باید به منظور ارتقاء شایستگی‌های اخلاقی، علمی، معرفتی، و پژوهشی با اجرای برنامه‌ای دقیق و متقن صورت پذیرفته و تدابیر مهمی در راستای تحقق ساحت‌های ششگانه سند تحویل بنیادین در پروژه مهر 1400 آموزش و پرورش مازندران اندیشیده شود که این مهم از وظایف کارگروه‌های پروژه مهر استان است.
 سعدی‌پور با اشاره به نحوه به‌کارگیری مدیران و همچنین مربیان مدارس غیردولتی، افزود: مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق با توجه به استعلام گزینش و همچنین استعلام حراست، اقدام به بکارگیری معلمان در مدارس و مراکز غیردولتی کرده و همچنین ابلاغ مدیران را بر این اساس صورت دهند؛ چرا که این اقدام پیشگیرانه می‌تواند از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه