روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۱ تير - شماره 3923

ثبت220 مورد از قرارداد های شرکت گاز استان در پایگاه اطلاعات قرارداد های کشور

 رییس امور حقوقی و قرارداد های شرکت گاز استان بوشهر از ثبت 220 مورد معاملات ( متوسط و بزرگ) در پایگاه ثبت اطلاعات قرارداد های کشور خبر داد.”  به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر رییس امور حقوقی و قرارداد های شرکت گاز استان بوشهر گفت: تا کنون بیش از 220 مورد از معاملات ( متوسط و بزرگ) بین شرکت گازاستان بوشهر به عنوان دستگاه مناقصه گزار( کارفرما ) و مناقصه گران ( پیمانکاران ) در پایگاه ثبت اطلاعات قرارداد های کشور به ثبت رسیده است.
  اسماعیلی گفت: واحد امور حقوقی وقرارداد های شرکت گاز استان بوشهر بعد از جمع آوری اطلاعات اعم ازنسخه قررداد، ضمانتنامه، گواهی صلاحیت شرکت های طرف قرارداد ، اطلاعات شخصی مدیرعامل و صاحب امضا شرکت و مکاتبات و اسناد مربوط به قراردادها را در پایگاه ثبت اطلاعات قراردادهای کشوربه ثبت رسانده است.
 ثبت معاملات در این پایگاه طبق بند ب ماده 3 قانون ارتقا سلامت اداری و مقابله با فساد و بخشنامه سازمان برنامه بودجه مبنی بر الزام ثبت اطلاعات مربوط به قراردادهای تمامی شرکت ها و سازمانهای دولتی از نیمه دوم سال 1395 اجرایی شده است و شرکت گاز استان بوشهر تا کنون 220 مورد از معاملات ( متوسط و بزرگ ) را در این پایگاه به ثبت رسانده است.  

تاکید باشگاه شهرداری گرگان بر حفظ کادر فنی بومی تیم بسکتبال
 پس از انتخاب آقای دکتر مهران حاتمی به عنوان سرمربی فصل آتی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال، برنامه باشگاه جهت تکمیل کادر فنی و بازیکنان، با توجه به تجربه موفق سال گذشته ،ادامه همکاری با کادر فصل قبل و استفاده از مربیان جوان و با دانش بومی است و همچنین نظر به همراهی قابل قبول مربیان جوان و بومی گرگانی آقایان صالح مخدومی و هادی دهقان در راه قهرمانی از حضور ایشان در کادر فنی استفاده خواهد شد.همچنین در آینده ای نزدیک و پس برگزاری نشست کارشناسی که با حضور سرمربی و اعضای کادرفنی برگزار خواهد شد ، جذب بهترین بازیکنان در دستور کار قرار خواهد گرفت. هواداران عزیز و پرشور گرگانی مطمئن باشند تیمی بسیار قدرتمند برای حضور در بازی های آسیایی و دفاع از عنوان قهرمانی فصل قبل بسته خواهد شد.از همراهی و حمایت‌های همیشگی هواداران بی نظیر پایتخت بسکتبال ایران در راه قهرمانی و کسب موفقیت های آینده تیم قدردانی به عمل می آید.

تقدیر مدیرعامل برق خوزستان از پرسنل این شرکت
 مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از پرسنل این شرکت برای حفظ صد درصدی پایداری شبکه برق در روز انتخابات، تقدیر و تشکر کرد.
محمود دشت بزرگ در پیام خود آورده است: روز سرنوشت ساز انتخابات (۲۸ خرداد) با حضور پرشکوه و حماسه ساز مردم به پایان رسید و خرسندیم در این روز علی رغم گرمای طاقت فرسا و مشکلاتی که در بحث تولید برق وجود داشت، خاموشی در شبکه برق رخ نداد و انتخابات بدون مشکلی از این ناحیه برگزار شد.
وی با تشکر از آمادگی و تلاش های پرسنل صنعت برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، افزود: پرسنل مجموعه برق با آمادگی کامل همه تلاش خود را کردند تا در این روز سرنوشت ساز، خللی در امر برق رسانی ایجاد نشود و در این زمنیه موفق عمل کرده اند و شبکه برق در پایداری صد درصدی بوده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای همکاران گفت: امیدوارم که در ادامه روزهای گرم سال جاری، این تلاش ها ادامه داشته باشد تا شهروندان در آرامش و آسایش کامل تابستان را پشت سربگذارند.

کار کردن در دستگاه قضایی با این شرایط فعالیت جهادی است
 ناصر عتباتی با اشاره به اهمال و کم کاری برخی از دستگاه های اجرایی در حفظ حقوق بیت المال افزود : متاسفانه همه مشکلات بر دوش دستگاه قضایی سنگینی می کند و در حال حاضر ۴٠٠ قاضی در سطح استان کم داریم.
وی ادامه داد : متاسفانه ویلاهای آنچنانی ، چاه های غیرمجاز و تغییر کاربری ها بلای جان محیط زیست و فعالیت دستگاه قضایی در اراضی ملی شده است.
عتباتی تاکید کرد : توپ همه کم کاری ها در زمین دستگاه قضایی ست.  
وی به رسیدگی بالغ بر ۵٠٠ هزار پرونده در دستگاه قضایی در سال گفت : برنامه پیشگیرانه را در دستگاه قضایی شروع کردیم.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از  عدم آشنایی مردم با حقوق قضایی و عمومی انتقاد کرد و خاطرنشان ساخت : با خورد دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی، ارازل و اوباش در استان احساس آرامش نخواهند داشت  و بشدت با آنها برخورد می شود.
وی ادامه داد : پشت میزنشینی یک آسیب جدی برای مدیران ست که در دستگاه قضایی بشدت توصیه شده تا مدیران و قضات بصورت میدانی در جریان مشکلات قرار گیرند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خواستار ترویج فرهنگ گذشت و بالا بردن آستانه تحمل مردمی شد و گفت : بیش از ۵٣ قتل در سطح استان با مداخله مردم، دستگاه قضایی و شوراهای حل اختلاف به صلح و سازش ختم شده است.
عتباتی به رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت : با همراهی سایر دستگاه ها موضوع رسیدگی به پرونده های دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی و امنیتی بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.
وی تاکید کرد : شایسته نیست مدیر اسلامی و امانت دار مردم در مسوولیت های خود خیانت کند و به بیت المال دست درازی داشته باشد.

مدیرکل بیمه سلامت استان در جمع خبرنگاران خبر داد :
حذف دفترچه های کاغذی بیمه سلامت از تیرماه سال جاری
 با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت از خطاهای ناشی ازنسخه پیچی وتداخلات دارویی جلوگیری خواهد شد.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی درنشست مطبوعاتی باخبرنگاران استان ازحذف دفترچه های کاغذی درتیرماه سالجاری خبرداد.محمدرضا جیریایی گفت: تاکنون دفاترکاغذی صندوق بیمه سلامت همگانی وصندوق روستاییان وعشایر از چرخه درمان حذف شده وازاول تیرماه نیزدفاترکاغذی کارکنان دولت ازچرخه خارج خواهد شد و از آن پس ازطریق نسخه نویسی الکترونیکی وبا ارائه کدملی وشناسه رهگیری به بیمه شدگان درمانی خدمت رسانی می شود.وی گفت: بیش از ۶۰۹ هزارنفردراستان مرکزی تحت پوشش بیمه سلامت هستندکه ازاین تعداد ۱۵۰ هزارنفرآن درصندوق بیمه سلامت همگانی و321 هزارنفرهم درصندوق بیمه روستاییان وعشایرقراردارند.
وی از اجرای100 درصدی نسخه نویسی الکترونیکی و 60 درصدی نسخه پیچی الکترونیکی در بخش خصوصی خبرداد و گفت:درسال گذشته بیش از ۲۰ میلیاردتومان دربخش خصوصی درحوزه اسنادالکترونیکی مطالبات را پرداخت کرده ایم واین نشان میدهدکه موسسات تشخیصی درمانی همکاری لازم را دارندوموسساتی که ازنسخه الکترونیکی استفاده میکنندتاپایان ماه مطالبات خودرادریافت خواهندکرد.وی افزود:درسال گذشته نسخه پیچی الکترونیکی بیش از ۶۰ درصددربخش خصوصی اجرایی شده بودوامیدواریم تاپایان تیرماه این میزان به ۱۰۰ درصد بخش خصوصی و ۵۰ درصد بخش دولتی برسد، لازم به ذکراست که اسنادبستری بخش دولتی ازسال ۹۶ بصورت الکترونیک ارسال می شودواسنادسرپایی ویزیت، داروخانه،آزمایشگاه، پاراکلینیک و ... درحال اجرایی است.جیریایی درباره پوشش بیمه ای بیماری کرونا بیان کرد: درخصوص هزینه بیماران کرونایی هیچ خدمتی نیست که درتعهدبیمه نباشد، و در حوزه بستری هم 90 درصد از هزینه های درمان را سازمان های بیمه گر به عنوان بیمه پایه پرداخت می کنند و ده درصد باقی مانده از بیمه تکمیلی و یا خود بیمار به عنوان فرانشیز پرداخت می شود.بیمه شدگان مراقب سودجویان باشند.مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی در پایان افزود: متاسفانه برخی از شرکت های سودجو با بیمه شدگان تماس گرفته و از آنها درخواست وجه می کنند، سازمان بیمه سلامت و سازمان های بیمه گر هیچگونه خدمتی را به صورت حضوری درب منزل انجام نداده و تمامی مطالب و اخبار مربوط به بیمه سلامت تنها در سایت بیمه سلامت اطلاع رسانی می شود و بیمه شدگان درصورت مشاهده چنین موارد مشابه آن را به آدرس
http://shekayat.ihio.gov.ir اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه