روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر - شماره 3786

برق رسانی به دهکده جدید روستای آق امام مراوه تپه انجام شد

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : فاز اول برقرسانی به دهکده جدید روستای آق امام مراوه تپه انجام شد که مردم این روستای جدید میتوانند از نعمت انرژی برق بهره مند گردند.
علی اکبر نصیری در حاشیه بازدید و افتتاح پروزه های شهرستان مراوه تپه در معیت استاندار گلستان گفت : پست توزیع هوایی و شبکه ۲۰ کیلوولت و فشار ضعیف فاز اول دهکده جدید روستای آق امام مراوه تپه با حضور استاندار ، مسئولین و مدیران کل ، فرماندار و بخشدار و مسئولین و مدیران شهرستانی واهالی روستا اافتاح گردید.شایان ذکر است که فاز اول دهکده جدید آق امام  با یک دستگاه پست توزیع هوایی۱۲۵ کیلوولت آمپر ، ۱۴۵متر شبکه فشار متوسط و ۶۸۱ متر شبکه فشارضعیف و با مبلغ ۵۰۰۰   میلیون ریال  جهت تامین برق ۲۷  واحد مسکونی صورت پذیرفت. همچنین شرکت توزیع برق در میان شرکت های  خدمات رسان آب و گاز و برق ، جزاولین شرکتی بود که نسبت به واگذاری انشعاب اقدام نمود.

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش؛
عملیات اجرایی مرکز آموزشی داوران اراک آغاز شد
  عملیات اجرایی مدرسه خیرساز دخترانه «پروین داوران» اراک با حضور >> مهرالله رخشانی مهر<< معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آغاز شد.
به گزارش کائنات،  استاندار مرکزی در این آیین آغاز  عملیات اجرایی این طرح گفت: دولت و خیران در ۲ سال اخیر گام‌های بلندی را برای مدرسه‌سازی و بهبود زیرساخت‌های آموزشی این استان برداشته‌اند.
سید «علی آقازاده» افزود: توسعه فضاهای آموزشی و ایجاد امکانات مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان بهترین عمل خیر است چرا که آثار آن تا سال‌ها باقیست و تربیت نیروی انسانی مهمترین داشته هر جامعه محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: فرزندان این آب و خاک زیبنده بهترین‌ موقعیت تحصیلی هستند و همه تلاش‌ها برای ایجاد امکانات مدرن و پیشرفته در نقاط مختلف کشور به کار گرفته شده تا آینده ایران اسلامی نسلی فرهیخته و فهیم داشته باشد.
عملیات اجرایی مدرسه دخترانه پروین داوران اراک در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۶۱۰ مترمربع، زیربنای یک‌هزار و ۷۴۷ متر مربع آغاز شده است و قرار است برای این طرح آموزشی ۷۰۰ متر محوطه‌سازی و ۶۰ متر دیوارکشی انجام شود.
اعتبار  پیش‌بینی شده برای این طرح ۵۵ میلیارد ریال است که ۱۸ میلیارد ریال آن از سوی خیر تامین شده و بقیه از محل منابع مالی دولتی در بازه زمانی ۲ سال تامین و تخصیص خواهد شد

تداوم اقدامات پیشگیرانه شركت گاز استان اردبیل در مقابله با کرونا
 مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ، از آمادگی کامل برای تداوم اقدامات بهداشتی پیشگیرانه در جهت مقابله با گسترش کرونا در سطح شرکت و مراکز ادارات تابعه خبر داد.
به گزارش کائنات،  سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت در رابطه با تشدید اقدامات بهداشتی به منظور مقابله با بیماری کرونا، گفت: پیرو فعالیت های قبلی و به سبب تشدید شیوع کرونا و در چهارچوب وظایف و دستورالعمل های بهداشتی و صیانت از سلامت مراجعان دامنه عملکرد را توسعه  دادیم که از آن جمله یادآوری و تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی مراجعین به ادارات بویژه در امور مشترکین و میز خدمت با بهره مندی از علایم هشدار دهنده، الزامی نمودن استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش توسط کلیه همکاران در حوزه کاری و محیط ادارات، حریم بندی و تعیین فاصله در بین صندلی های اتاق جلسات با استفاده از علایم و نصب سیستم های سنسوری ضدعفونی در ورودی ادارات  از اهم این موارد می باشد.
وی در پایان از کلیه مشترکین و همشهریان درخواست نمود تا از خدمات غیر حضوری شرکت گاز استان اردبیل بهره مند شوند و فقط در صورت ضرورت به ادارات تابعه مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه