روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر - شماره 3786

اجرای مراحل آنالیز و مطالعات زمین شناسی مغزه های حفاری در میدان های نفتی دارخوین و اروند

 شرکت ملی حفاری ایران با بهره گیری از متخصصان مجرب و کارآزموده و تجهیزات فنی و آزمایشگاهی روز آمد، برای نخستین بار مراحل اجرای پروژه آنالیز و مطالعات زمین شناسی مغزه های حفاری در میدان های نفتی دارخوین و اروند را به طور کامل تحقق بخشید.
به گزارش کائنات،  مهدی حسین زاده کارشناس ارشد اداره زمین شناسی شرکت و مجری پروژه، در این باره توضیح داد: این پروژه شامل خدمات مطالعات تخصصی و جامع زمین شناسی مغزه های سازند سروک، ایلام و فهلیان  در میدان های نفتی پیش گفته می باشد.  مهدی حسین زاده  گفت: تا پیش از این تمامی این خدمات از طریق برون سپاری و در خارج از استان صورت می گرفت که در زمان حاضر با کاربست امکانات موجود شرکت و استفاده از توان نیروهای متخصص و توانمند شرکت انجام و زمینه صرفه جویی قابل توجهی برای سازمان را فراهم آورد. حسین زاده دیگر مزایای این اجرای این پروژه برای شرکت را  امکان آموزش تخصصی و عملی به کارشناسان شرکت های کارفرما و  زمینه ساز درآمد زایی برای شرکت عنوان کرد و گفت: در صورت تداوم فعالیت ها در بخش مطالعات زمین شناسی مغزه ها، در آینده نزدیک شاهد تشکیل قطب مطالعاتی آنالیز و مطالعات مغزه در جنوب کشور با محوریت شرکت ملی حفاری ایران خواهیم بود. کارشناس ارشد اداره زمین شناسی شرکت ملی حفاری ایران افزود: این شرکت با توجه به در اختیار داشتن تمامی امکانات تخصصی و دانش فنی لازم، آمادگی انجام مشاوره و ارایه کلیه خدمات آنالیز زمین شناسی مغزه های حفاری را به شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و شرکت های بخش خصوصی دارا می باشد.
وی در پایان از اهتمام و مساعدت های بی دریغ رئیس و مجموعه کارشناسان اداره زمین شناسی در تحقق اجرای موفق مراحل آنالیز و مطالعات زمین شناسی مغزه های حفاری در میدان های نفتی دارخوین و اروند قدردانی به عمل آورد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه