روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۸ مهر - شماره 3753

شهردار قدس خبر داد: جمع آوری 107 ترانس و تیر برق مزاحم از معابر شهرقدس

شهردار قدس از جمع آوری ۱۰۷ ترانس و تیر برق مزاحم از معابر شهرقدس در یک و نیم سال گذشته در قالب طرح بازآفرینی فضاهای شهری و به منظور سهولت در تردد شهروندان خبر داد.
به گزارش کائنات، مهندس مسعود مختاری با بیان اینکه اساس و مبنای بازآفرینی فضاهای شهری، ایجاد تحول ساختاری در کالبد شهری است، بیان داشت: تحقق این امر در گرو انجام اقدامات متعددی است که می توان به تعریف و اجرای زیرساخت های شهری، احیای بافت های فرسوده و... اشاره نمود.
وی افزود: شهرداری قدس پروژه های خوبی را در این راستا اجرایی کرده یا در دست اقدام دارد که با رویکرد توسعه متوازن نقاط مختلف شهر بویژه در بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی صورت می گیرد.
شهردار قدس به ضرورت ساماندهی تجهیزات موجود در سطح شهر اشاره کرد و گفت: بر همین اساس جمع آوری ترانس ها و تیرهای برق مزاحم و ناسازگار با محیط شهری که در نقاط مختلف شهر جایگذاری شده است به منظور بهسازی وضعیت عبور و مرور شهروندان در دستور کار قرار گرفت.
مهندس مختاری به جمع آوری ۶ ترانس و ۱۰۱ اصله تیر برق از سطح معابر شهر قدس از ابتدای سال ۹۸ تاکنون اشاره کرد و افزود: این اقدامات در میدان مصلی، بلوارهای امام حسین(ع)، شهید کلهر و امامزاده و خیابان های شهید عالمی، مبارزان و استقلال انجام گردیده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه