روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۸ مهر - شماره 3753

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی:

جانبازان و ایثارگران سرمایه های معنوی انقلاب هستند

  رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان به نوعی ادای دین به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است، چرا که این عزیزان سرمایه های معنوی انقلاب هستند.
به گزارش کائنات، موسی خلیل اللهی در دیدار با خانواده جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس غلامحسین جهانشاهی با بیان اینکه همه ما مدیون ایثارگری شهدا و جانبازان هستیم، اظهار داشت: حضور در جمع خانواده شهدا و جانبازان افتخاری بس بزرگ است.
وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان به نوعی ادای دین به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است، چرا که این عزیزان سرمایه های معنوی انقلاب هستند.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ادامه داد: جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از خاک میهن اسلامی سلامت و و جوانی خود را در راه خدا دادند و امروز همه مسئولان در قبال این عزیزان وظایفی دارند.
غلامحسین جهانشاهی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و کارمند دادگستری کل استان آذربایجان شرقی است که در سال 64 در منطقه کردستان مجروح شده است.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه معیار و ملاک عمل مسولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند، گفت: مکلف هستیم به محضر تمام خانواده شهدا و جانبازان برسیم و از آنها قدردانی کنیم، سختی های ایثارگران و جانبازان طی چندین سال به هیچ شکلی قابل جبران نیست.
موسی خلیل اللهی در دیدار با خانواده شهید محمدرضا فخیمی شهید مدافع حرم با بیان اینکه در مقابل کسانی که فرزندان خود را در راه دفاع از میهن اسلامی فدا کردند مدیون هستیم، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان در راستای تحقق اهداف شعائر شهدا خود را متعهد به تامین امنیت و آرامش مردم می داند.
وی افزود: شهدا و ایثارگران با تاسی از مکتب ائمه معصومین و مخصوصا عشق به سید الشهدا ابا عبدالله الحسین جان خود را برای دفاع از اسلام فدا کردند.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا بالاترین اجر و پاداش را دارد، بیان کرد: مکلف هستیم به محضر تمام خانواده شهدا و جانبازان برسیم و از آنها قدردانی کنیم، چرا سختی های ایثارگران و جانبازان طی چندین سال به هیچ شکلی قابل جبران نیست.
وی با بیان اینکه معیار و ملاک عمل مسولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا حق بزرگی به گردن همه دارند.
عزت و اقتدار امروز را مرهون خون شهدا هستیم
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: مدافعان حریم هوایی آسمان کشور همچون دیگر رزمندگان دوران دفاع مقدس برای حفاظت از این مرز و بوم از جان خود گذشتند و امروز سربلندی و عزت و اقتدار را مرهون خون شهدا هستیم.
موسی خلیل اللهی در دیدار با خانواده شهید امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا رحمانی اظهار داشت: سربلندی و عزت و اقتدار امروز را مرهون خون شهدا هستیم.
وی افزود: مدافعان حریم هوایی آسمان کشور همچون دیگر رزمندگان دوران دفاع مقدس برای حفاظت از این مرز و بوم از جان خود گذشتند. رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: شهید سرتیپ دوم خلبان رحمانی از نیروهای ارزشمند و ممتاز پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز  بود و با توجه به اینکه این شهید عزیز یکی از حافظان قرآن کریم نیز بود هر کسی با او همنشین شده، شیفته خلقیات خوب ایشان می شد.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم راه شهدای بزرگ و خواسته آنها را که حفاظت از میهن اسلامی است ادامه بدهیم.
طی این دیدار رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رحمانی، ضمن قرائت حمد و سوره برای ایشان طلب آمرزش و مغفرت کرده و با اهدا لوح سپاس از صبر و بردباری همسر شهید رحمانی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه