روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۳ اسفند - شماره 4565

دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت اعلام کرد؛

ورود روزی ۲۵۰ تن گوشت به کشور


  مسعود رسولی، دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور با بیان اینکه حدودا روزی ۲۵۰ تن گوشت وارد کشور می‌شود، گفت:‌ این گوشت‌ها وارد شبکه توزیع شده و از نظر بهداشتی، اقتصادی، قیمت و... تحت نظارت و کنترل است. وی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی از بابت تامین گوشت در کشور وجود ندارد، گفت: گوشت در کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین میوه و تره بار وجود دارد. دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور اضافه کرد: قیمت هر کیلو گوشت‌ مخلوط گوسفندی وارداتی بسته‌بندی ۳۱۶ هزار تومان، ران و سردست گوسفندی ۳۷۵ هزار تومان، گردن ۲۸۰ هزار تومان، هر کیلو ران و سردست گوساله ۲۹۹ هزار تومان و مخلوط گوساله ۲۴۵ هزار تومان است. این قیمت‌ها مصوب بوده و همه شرکت‌های بسته‌بندی موظف به رعایت آن هستند.

تغییر در ترکیب اعضای هیات مدیره بیمه دانا
  ترکیب اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا عوض شد. به گزارش کائنات، بدین‌ وسیله به اطلاع می‌رساند باستناد مصوبۀ مجمع عمومی عادی مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ و جلسۀ هیات‌ مدیرۀ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ اسامی اعضای هیئت مدیره و نمایندگان آنها و سمت هریک شرکت بیمه دانا که با نماد دانا در بورس فعالیت دارد به شرح زیر است:
-سید مجتبی عطری؛ عضو هیئت مدیره
-رضا جعفری؛ نائب رئیس هیئت مدیره
-ابراهیم عباسی؛ رئیس هیئت مدیره
-فرشید جوان آملی؛ عضو هیئت مدیره
-سید داود حسینی؛ عضو هیئت مدیره

پیام تبریک مدیرعامل بیمه پارسیان
به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال نو
  نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو پیام تبریک منتشر نمود. به گزارش کائنات، متن پیام به شرح ذیل است:
«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
با فرا رسیدن فصل بهار و نزدیک شدن به ایام نوروز، شکوفایی طبیعت و آغازی دوباره در تار و پود هستی را شاهد هستیم. گویی خداوند متعال با قدرت لایزال خود، بار دیگر به ما یادآور می‌شود که توان نو شدن و رشد در ذات هر موجودی نهفته است.
نوروز این عید باستانی همزمانی مبارک آن با ماه بهار قرآن، فرصتی مغتنم برای تجدید قوا و آغاز سفری پربار و پربرکت در سالی جدید است. سالی که با همدلی و تلاش بی‌وقفه شما عزیزان، نویدبخش رشد و تعالی هرچه بیشتر شرکت معظم پارسیان خواهد بود.
در سالی که گذشت، شاهد افتخارآفرینی‌های بی‌نظیر شما در مسیر توسعه و نوآوری بودیم که همگی نشان از عزم راسخ و تعهد شما به سازمان است. امید است در سال جدید، با همدلی و همکاری یکدیگر، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر شرکت بیمه پارسیان باشیم و در سایه الطاف حق تعالی، سربلند و سعادتمند گام برداریم.
بدینوسیله ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک و پرفیض رمضان، عید نوروز و سال نو به تمامی اعضای خانواده مجموعه معظم پارسیان، سالی سرشار از رشد و تعالی و ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه این مجموعه توانمند در کشورمان آرزومندم.
هادی اویار حسین؛ نایب رییس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه پارسیان»

خدمات «چکاوک»، «ساتنا» و «پایا»
بانک صادرات ایران در روزهای پایانی سال
  ساعات کاری سامانه‌های «ساتنا»، «پایا» و «چکاوک» بانک صادرات ایران در ایام پایانی سال اعلام شد. به گزارش کائنات، ساعات کاری سامانه‌های «ساتنا»، «پایا» و «چکاوک» این بانک در ایام پایانی سال اعلام شد که بر اساس آن ساعت پایان واگذاری چک‌های عادی سامانه چکاوک در روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب 26 و ٢٧ اسفندماه سال جاری ساعت ١٢ و زمان پایان تعیین وضعیت آن ١٥:٣٠ تعیین شده است. همچنین ساعت پایان واگذاری چک‌های عادی سامانه چکاوک در روز دوشنبه ٢٨ اسفندماه ساعت ١٣ و زمان تعیین وضعیت آن ١٦:٣٠ خواهد بود. زمان پایانی واگذاری چک‌های رمزدار نیز در دو روز 26 و ٢٧ اسفندماه ساعت ١٣ و زمان پایان تعیین وضعیت آنها در شعب ساعت ١٤:٤٥ اعلام شده است. زمان پایان واگذاری چک‌های رمزدار در روز دوشنبه ٢٨ اسفندماه ساعت 14 و زمان تعیین وضعیت آنها 15:45 در نظر گرفته شده است. بر اساس این اطلاعیه سامانه چکاوک در روزسه‌شنبه ٢٩ اسفندماه غیرفعال است. همچنین بر اساس اطلاعیه اداره کل خزانه‌داری بانک صادرات ایران، سامانه ساتنا این بانک در روز شنبه 26 اسفند ماه طبق روال عادی از ساعت ٨ تا ١٤:٣٠ فعال است و در روزهای یکشنبه و دوشنبه ٢٧ و ٢٨ اسفندماه سال جاری زمان خدمت‌رسانی این سامانه از ساعت 8 تا 20:30 و در روز دوشنبه ٢٩ اسفندماه از ساعت 8 تا 18 به مشتریان خدمت ارائه خواهد کرد. همچنین سامانه پایا در بانک صادرات ایران طبق روال عادی در روزهای 26، ٢٧، ٢٨ و ٢٩ اسفندماه سال جاری در چهار چرخه زمانی ٠٣:٤٥، ١٠:٤٥، ١٣:٤٥ و ١٨:٤٥ فعال خواهد بود.

بازدید رئیس جمهور از غرفه بانک دی
در نمایشگاه «روایت خدمت»
  آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور درنوزدهمین جلسه نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی، پس از بازدید از غرفه بانک دی، در جریان اقدامات این بانک قرار گرفت.
به گزارش کائنات، آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، در نوزدهمین جلسه نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن حضور در نمایشگاه «روایت خدمت» این سازمان، پس از بازدید از غرفه بانک دی، در جریان اقدامات و عملکرد این بانک قرار گرفت.
 بانک دی، در این بازدید علیرضا قیطاسی، سرپرست این بانک، گزارشی از فعالیت‌ها و دستاورد‌های بانک در حوزه رشد منابع، پرداخت تسهیلات، کاهش مطالبات غیرجاری، خروج از بنگاه داری و ... به رییس جمهور ارائه کرد. نمایشگاه عملکرد و دستاورد‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم، ۱۷ تا ۲۴ اسفند ماه در محل ساختمان مرکزی بنیاد برپاست.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه