روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ شنبه ۱۹ اسفند - شماره 4561

به مدت یکسال و با اکثریت آرای اعضا؛

کاظم زاده رئیس منطقه ۳ روابط عمومی های جهادکشاورزی کشور شد

 آذربایجان شرقی - لیلا پاشائی : وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی طی برگزاری انتخابات در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی به عنوان رئیس منطقه ۳ روابط عمومی های کشور برگزیده شد.
در حاشیه گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در سالن توسعه در تهران، مهندس وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به مدت یکسال و با اکثریت آرای اعضا به عنوان رییس منطقه ۳ مدیران روابط عمومی استانهای وزارت جهادکشاورزی و عضو کمیته روسای مناطق انتخاب و معرفی شد.
شایان ذکر است در این جلسه مهدی صادق پور مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان نیز به عنوان دبیر منطقه ۳ مدیران روابط عمومی استان های وزارت جهادکشاورزی انتخاب گردید.
لازم به ذکر است مدیران روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان و گیلان اعضای منطقه ۳ را تشکیل داده اند.

رییس شورای شهر ساری اعلام کرد:
معضل دستفروشان
و سد معبر در ساری
  رییس شورای شهر ساری سد معبر و وجود دستفروشان را از معضلات شهری ساری اعلام کرد.
 پرویز شعبانی در جلسه شورای شهر ساری با بیان اینکه تلاش می‌شود تا قبل از سال حقوق و عیدی کارکنان پرداخت شود، به معضل سد معبر و مشکلات شهری اشاره کرد و گفت: باید برای رفع این مسئله دقت عمل مد نظر قرار گیرد.
وی رفت و روب به معابر و نظافت خیابان‌ها را از دیگر مطالبات بیان کرد.
عاشقان عضو شورای شهر ساری نیز بر آماده سازی فضای شهری برای استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت با توجه به همزمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان باید در فضا آرایی به این مسئله نیز توجه شود.
وی ساماندهی دستفروشان و رفع معضل سد معبر را از جمله خواسته‌ها از مدیریت شهری عنوان کرد و گفت وجود دستفروشان در هسته مرکزی شهر سبب بروز مشکلاتی شده است.
یوسفی عضو دیگر شورای شهر ساری نیز با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان عید نوروز بر لزوم توجه به کارهای فرهنگی تاکید کرد و گفت باید المان‌های شهریه مناسبی را طراحی و در نظر گرفت.
وی دستفروشان را از جمله موانع و معضلات شهر ساری بیان کرد و بیمه پرسنل را به عنوان یک دغدغه عنوان کرد.

تقدیر مدیرکل کمیته امداد
 امام خمینی( ره) استان گلستان
 از مدیرعامل شرکت گاز
 عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره) استان گلستان باحضور در دفتر علی طالبی،مدیرعامل شرکت گاز استان،ضمن دیدار با ایشان، از خدمات ارزنده این شرکت  در راستای رفع مشکلات گازرسانی ،لوله کشی و انشعابات منازل مددجویی تحت حمایت کمیته امداد تقدیر نمود. به گزارش روابط عمومی علی طالبی میرعامل شرکت گاز استان گلستان با تقدیر از حضور مدیرکل کمیته امداد و همراهان و اهداء لوح سپاس در خصوص این دیدار گفت:حسب تفاهم نامه منعقده بین شرکت گاز و کمیته امداد امام خمینی(ره)  بر مبنای مصوبات سفر 1400 ریاست محترم جمهوری به استان و همچنین قانون بودجه سال 1402 ،  طرح هزینه گازکشی منازل مدد جویان تحت پوشش  توسط  شرکت گاز استان پرداخت شد.وی افزود:با توجه به  اقدامات صورت پذیرفته  توسط کمیته امداد ، در همین رابطه تاکنون  تعداد 929 مددجو ازطرح  هزینه گازکشی منازل مدد جویان تحت پوشش بهره مند شدند  که  در این راستا نطر به حسن همکاری فی مابین و خدمات شرکت گاز استان ،مدیرکل کمیته امداد  با حضور در این شرکت لوحی تقدیری را به شرکت گاز اهداء نموده و از خدمات صورت گرفته شده قدردانی نمود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه