روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ شنبه ۵ آذر - شماره 4257

 سرپرست شركت گاز استان کرمانشاه :

مدیریت دارایی های فیزیکی باعث بهبود عملکرد سازمان می شود

  سرپرست شركت گاز استان کرمانشاه گفت: بایستی با ایجاد یک مدل و یک سیستم مدیریتی درست درچرخه عمردارایی‌های فیزیکی سازمان، تمرکز و ارتباط خوبی بین انواع دارایی های سازمان ایجاد کرده و عملکرد سازمان را بهبود بخشیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه:ناصرحسینی سرپرست گاز استان درجلسه افتتاحیه ارزیابی کمیته مدیریت دارایی فیزیکی مدیریت گازرسانی که به میزبانی این شرکت برگزار شد،اظهار کرد: اهمیت دارایی‌های فیزیکی به خاطر افزایش بهره‌وری در خدمات برای هر سازمانی الزامی است و می‌بایست با ایجاد یک مدل ویک سیستم مدیریتی درست درچرخه عمردارایی های فیزیکی سازمان، تمرکز و ارتباط خوبی بین انواع دارایی‌های ایجادکرده وعملکرد را بهبود بخشیم.
وی درادامه بر پیشبرد اهداف سازمان و سایر ماموریتها از جمله حفظ محیط زیست،مدیریت دانش درسازمان وکاهش خطر ریسک با بروز شدن دانش همکاران و مجموعه و همچنین استفاده بهینه و بهره ور از منابع محدود در نگهداری و حفظ دارایی فیزیکی تاکید کرد.
حسینی افزود: مدیریت دارایی فیزیکی علاوه بر توانمندسازی مجموعه در رسیدن به اهداف خود باعث ساختار یکپارچه، ایجاد بهبود مستمر و افزایش رضایتمندی ذینفعان می‌شود.
لازم به ذکر است فرآیند ارزیابی و آموزش این دوره درشرکت گازاستان کرمانشاه بعنوان قطب استانهای کردستان، ایلام و همدان ،با حضور اعضای کمیته مدیریت دارایی فیزیکی مدیریت گازرسانی وکارشناسان استانهای مذکور به مدت سه روز در این شرکت برگزار شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه