روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت - شماره 4579

در حوزه حمل و نقل جاده ای؛

شعار سال ۱۴۰۳ با حرکت جهادی رانندگان محقق می‌شود


  آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در بازدید از پایانه بار تبریز گفت: جهش تولید با مشارکت مردم با حرکت جهادی رانندگان وسائط نقلیه سنگین در رساندن تولیدات کارخانجات و کالاهای اساسی به دست مردم تحقق می یابد.
اورجعلی علیزاده با اعلام این مطلب افزود: توسعه و تعالی صنعت حمل و نقل جاده ای در گرو تلاش خستگی ناپذیر و عزم جدی تلاشگرانی است که همواره در کلیه صحنه های انقلاب اسلامی با وجدان بیدار و خلاق حرفه ای در راه خدمت رسانی به مردم حضور داشته و اکنون نیز همچنان در این عرصه وسیع و در حرکت به سوی قله های فتح و ظفر و سر بلندی ملت شریف ایران فعال هستند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی اضافه کرد: در سال گذشته ۲۴ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان به نقاط مختلف کشور حمل شده است که این آمار بیش از ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است. علیزاده همچنین بر تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی برای نو سازی ناوگان حمل و نقل باری استان تاکید کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و هیات همراه در این برنامه از بخش های مختلف پایانه بار تبریز بازدید کرده و ضمن دیدار با رانندگان وسائط نقلیه سنگین از نزدیک در جریان مسائل آنها قرار گرفت.
لازم به ذکر است در این برنامه از ۸ نفر از رانندگان نمونه و پیشکسوت با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه