روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت - شماره 4579

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری استان خبر داد؛

تبدیل وضعیت ۷۶ ایثارگر شاغل در اداره کل راهداری آذربایجان شرقی

  آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی: معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته ۷۶ نفر از ایثارگرانی که در این اداره کل شاغل بوده اند، به استخدام رسمی تبدیل وضعیت شدند.
ارسلان شکری با اعلام این خبر افزود: در راستای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، همکارانی که در طول سال‌های گذشته با عناوین مختلف در این اداره کل مشغول بوده‌اند تبدیل وضعیت شده و از مزایای آن بهره‌مند شدند. وی همچنین با اشاره به اینکه معاونت توسعه مدیریت و منابع مسئول ارتقای کارایی و توانمندی کارکنان است، تصریح‌ کرد: در این راستا در سال ۱۴۰۲، ۱۵ مورد دوره آموزشی با عناوین مختلف برگزار شد و همکاران ذیربط در هر حوزه از آن بهره‌مند شدند.
شکری، ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی پرتردد را لازمه ارائه خدمات شایسته به مردم و رانندگان دانست و گفت: چهار مورد از این مجتمع‌ها در سال گذشته به بهره برداری رسید و در اختیار کاربران جاده ای قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با تأکید بر حفظ حقوق مردم توسط این اداره کل افزود: در سال گذشته ۹۷۲ فقره کمیسیون ماده ۱۱ و ۲۱۴ فقره کمیسیون ماده ۱۲ تشکیل شده و به گزارش‌های مردمی در خصوص تخلفات رانندگان و شرکت‌ها رسیدگی شد.
شکری، رسیدگی به ۳۰ هزار و ۱۳۰ نامه وارده و صدور ۳۴ هزار و ۶۳۴ نامه، یک‌ هزار و ۷۰ فقره خرید کالا از سامانه الکترونیک دولت و ۴۲۴ فقره تمدید قرارداد از محل طرح‌ را از دیگر کارهای انجام شده در معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه