روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۲ يکشنبه ۲۷ اسفند - شماره 4567

به میزبانی برج میلاد تهران؛

بلیت‌فروشی کنسرت رمضانی احسان یاسین آغاز شد


  احسان یاسین دومین کنسرت خود در نوروز ۱۴۰۳ و نیمه ماه رمضان را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد.
به گزارش روابط عمومی کنسرت، احسان یاسین در تاریخ ۵ و ۶ فروردین ۱۴۰۳ دومین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در یک سانس ۱۹:۳۰ اجرا خواهد کرد.
این خواننده با همراهی ارکستر «ثنا»، گروه کر و گروه دف‌ نوازی مهرآواز، کنداکتوری شامل اجرای آثاری از آلبوم «ماه من» به همراه برخی آثار جدید خود به پنج زبان فارسی، انگلیسی، عربی، کردی و آذری برنامه‌ریزی کرده است.
در این کنسرت‌ ۱۳ قطعه «ماه من»، «دوستت دارم»، «بازم برگرد»، «تا ابد»، «مصطفی گیان»، «حبیب قلبی»، «ربنا»، «لایا دنیا»، «جانیم سن سن»، «ستایش»، «رفیق روز تنهایی»، «سلام علیکم»، تازه‌ترین قطعه این خواننده و همچنین یکی از معروف‌ترین قطعه‌های سامی یوسف خواننده بین‌المللی، اجرا می‌شود.
احسان یاسین از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ در تالار وحدت همراه با ارکستر بزرگ «ایستگاه» و با اجرای قطعه‌های آلبوم «ماه من»، نخستین کنسرت رسمی خود را برگزار کرده بود.
بلیت‌فروشی اجراهای نوروزی و رمضانی یاسین از ساعت ۲۱ شب گذشته، جمعه ۲۵ اسفند ماه، در سامانه«هنرتیکت» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

توسط هنرمند عرصه موسیقی مطرح شد؛
درخواست آتش‌بس فوری
و دایمی در مراسم
اهدای جایزه رسانه
  رنی رپ در مراسم اهدای جوایز گلاد خواستار آتش‌بس فوری و دایمی در غزه شد.
به گزارش ددلاین، رنی رپ در سخنرانی خود برای دریافت جایزه رسانه‌ای GLAAD در لس‌آنجلس، خواستار آتش‌بس فوری و دایمی در غزه شد.
رپ، که در بخش هنرمند برجسته موسیقی با آلبوم «عقاب برفی» انتخاب شد، در سخنرانی خود گفت: ما در جمعی از افراد بسیار تاثیرگذار، افراد بسیار ممتاز هستیم، که هیجان‌انگیز است و یک امتیاز بزرگ برای ما است که بخشی از آن باشیم. با همه این‌ها، می‌خواهم از این فرصت استفاده و حمایت خود را از مردم غزه اعلام کنم و خواستار آتش‌بس فوری و آتش‌بس دایمی در غزه باشم.
در حالی که حضار به شدت تشویق می‌کردند، رپ در ادامه از جمعیت خواست که به دفاع از حق خود، به دفاع از دوستان متفاوت خود و همه مردمی که نمی‌توانند از خود دفاع کنند، ادامه دهند.
سی و پنجمین دوره جوایز گلد که برای حمایت از هنرمندان سینما، تلویزیون، موسیقی و روزنامه‌نگارها اهدا می‌شود، پنج‌شنبه شب در هتل بورلی هیلتون لس‌آنجلس برگزار شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه