روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ دوشنبه ۲۱ اسفند - شماره 4563

به مناسبت فرارسیدن شانزدهمین نکوداشت روز بوشهر؛

گذر سلامت در بوشهر با حضور مسئولان استانی افتتاح شد


 گذر سلامت واقع در خیابان آزادگان بوشهر با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اعضای شورا، شهردار، معاونین و مدیران شهرداری بوشهر افتتاح شد.
شهردار بندر بوشهر در حاشیه این مراسم ضمن تبریک روز بوشهر تصریح کرد: پروژه احداث گذر سلامت به طول هزار و ۴۰۰ متر با اجرای کف‌سازی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و اجرای سنگ جدول به مقدار چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع طول و احداث ۳ ابنیه فنی شامل رستوران، کافی شاپ و سرویس بهداشتی به مساحت جمعاً ۲۰۰ متر مربع افتتاح و آماده بهره‌برداری است.
حسین حیدری با اشاره به اجرای روشنایی گذر و همچنین اجرای مخزن آب بتنی به حجم ۶۵ متر مکعب خاطرنشان کرد: پروژه گذر سلامت با اعتبار ١٩۵ میلیارد ریال و طی حدود ۱۰ ماه ساخته شده است.
حیدری با اشاره به پروژه‌های فعال شهردار در اسفندماه سال جاری افزود: میدان شهید مطهری، ساحل‌سازی پارک مروارید، بهسازی سنگفرش بازار قدیم، اسکله تفریحی پارک شغاب، گذر مرکز تحقیقات، بازگشایی گذر خواجه‌ها، گورستان تاریخی ئیلامیان، بهسازی سنگفرش بافت قدیم محله‌های کوتی و شنبدی و... از جمله پروژه‌های فعال شهرداری در اسفندماه سال جاری است که بر اساس سرعت پیشرفت پروژه‌ها امیدواریم قسمت اعظم آنها در سوم خردادماه به بهره‌برداری برسد.
شهردار بوشهر با بیان اینکه پروژه‌های راستگرد ورودی شهر، گذر سلامت و آسفالت رفت و برگشت خیابان شهدای دریایی در هفته بوشهر به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: کافه کتاب بوشهر، رستوران ساحلی، بهسازی عمارت تاریخی بیلیارد، شهربازی کنار چرخ و فلک و پروژه فانوس دریایی نیز پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر است که چهار مورد اول آماده بهره‌برداری است.
 استاندار بوشهر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همت و تلاش شهردار و مجموعه شهرداری بوشهر در پیشبرد پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: خوشبختانه پروژه‌های بسیار مهم و کلیدی در سال جاری توسط شهرداری به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم در سال آتی نیز همین روند ادامه یابد. همچنین انتظار داریم که شهرداری بوشهر نسبت به جذب سرمایه‌گذار نیز مانند سال جاری عمل کرده و پروژه‌های بیشتری را با کمک بخش خصوصی به بهره‌برداری برساند.
گفتنی است پس از پایان این مراسم، آیین افتتاح و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و همچنین افتتاح راستگرد میدان غدیر و کلنگ‌زنی پارک حاشیه‌ای بلوار امام علی (ع) با حضور مسئولان برگزار شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه