روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۰ شنبه ۲۹ آبان - شماره 4021

وعده زاکانی برای حل مشکل املاک ده ونک با کمک شهرداری و شورای شهر

  شهردار تهران از تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات املاک ده ونک با کمک شهرداری و شورای شهر خبر داد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در بازدید از منطقه ۳ تهران در جمع خبرنگاران گفت: طی کارهای کارشناسی و بازدیدهایی که داشتیم، یک سلسله مصوباتی را در منطقه داشتیم و قرار شد در یک زمان مشخص ۷ الی ۸ اقدام را داشته باشیم.
وی افزود: امروز به شیرخوارگاه آمنه رفتیم و امیدواریم این مسیر به گره گشایی منطقه ۳ کمک کند و شاهد وضعیت بهتر آن باشیم.
شهردار تهران درباره این مصوبات گفت: در این منطقه نقاط برخوردار و دچار مشکل است که ازجمله مشکلات جدی در ده ونک است. قرار است با بازبینی طرح تفصیلی و کمک به مردم و برای رفع مشکل اسناد از طریق قوه قضائیه و سازمان ثبت اقدام کنیم.
زاکانی افزود: ده ونک دچار یک عدم رسیدگی است که بخش وقفی و بخش سندی دارد که قرار شد کارگروهی تشکیل شود و در کنار مردم به رفع مشکل کمک کنیم.
وی بیان کرد: بخش طرح تفضیلی ده ونک که مربوط به شهرداری است، از طریق شورا و کمیسیون ماده ۵ پیگیری می‌شود و امیدواریم حل شود.
شهردار تهران درباره محله زرگنده نیز بیان کرد: قرار شد برای محله زرگنده نیز اقداماتی انجام شود تا شاهد بهبود وضعیت این نقطه باشیم.
زاکانی عنوان کرد: پروژه‌هایی برای پارکینگ کنار پارک ملت نیز در نظر گرفته شد و قرار شد ظرف یک ماه تعیین تکلیف و عملیات عمرانی آن آغاز شود.
همچنین قرار شد تونل‌های تعبیه شده این قسمت نیز ایمنی سازی مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در منطقه ۳ بخش‌هایی مسکونی است که تحت کاربری اداری قرار گرفته در همین راستا طرحی به شورا خواهیم آورد تا مشکلات این بخش حل شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه