روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۳۰ مهر - شماره 3768

بازدید مدیر عامل گاز استان از پروژه های شهرستان اسلام آباد غرب

شهبازی مدیر عامل گاز استان در معیت دکتر بخشی پور نماینده مردم شهرستان اسلام آباد غرب ودالاهودر مجلس شورای اسلامی و حیدری فرماندار شهرستان و دیگر مدیران اجرایی گاز استان درروز یکشنبه مورخ 20 مهر ماه99 از پروژهای گاز رسانی به روستاها شهرستان  بازدید و از نزدیک در روند اجرای پروژهای مذکور قرار گرفتند.
شهبازی عنوان نمود: در حال حاظر در شهرستان اسلام آباد غرب 100%جمعیت شهری گاز دارو از مجموع 170 روستای شهرستان 122 روستا گاز دار و کار گاز رسانی به 32 روستای دیگر در دست اقدام می باشد.
وی گفت: سه پیمان گاز رسانی به روستاهها در سطح شهرستان فعال می باشند به ترتیب پکیج بیگ رضایی شامل 26 روستا که تقریبا کار تمام شده و در مرحله پایان کارمی باشند. همچنین پکیج حمیل نیز شامل 26 روستا می باشد که 14 روستای آن گاز دار شده و12 روستای باقی مانده با پیشرفت 63 درصد که انشالله تا پایان سال انجام خواهد گردید ودرپکیج پیر حیاتی نیز چهارروستا دردست اقدام  که براساس برنامه زمان بندی  پیمانکارمربوطه در حال انجام آنها میباشد
ایشان افزود: در بخش گاز رسانی به صنایع نیز دو پیمانکار فعال می باشند که کار گاز رسانی 36 واحد صنعتی را بر عهده دارند. و هم اکنون 17 واحد آن را گازدار نموده اند.
حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب : ضمن تشکر از خدمات شرکت گاز استان در راستای محرومیت زدایی از روستاهها طی بازدید با مدیر عامل گاز استان و بررسی مشکلات وموانع موجود در خواست پیگیری های شرکت گاز استان به منظور بهره برداری هر چه زوتر از گاز رسانی به باقی مانده روستاهها را داشتند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه