روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۳۹۹ دوشنبه ۷ مهر - شماره 3752

امیر سرلشکر موسوی:

فرماندهان دفاع مقدس جزو غریب‌ترین فرماندهان بودند

فرمانده کل ارتش گفت: فرماندهان دفاع مقدس جزو غریب‌ترین فرماندهانی بودند که در سخت‌ترین شرایط، فرماندهی را بر عهده گرفتند و ما را به پیروزی رساندند. نشست صمیمی جمعی از فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده کل ارتش در ستاد فرماندهی آجا برگزار شد.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در این دیدار گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورده است.
وی افزود: این دوران پر افتخار، برگ زرینی در تاریخ پر فراز و نشیب میهن اسلامی و یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود، از دین، شرف، حریّت و سرزمین اسلامی ایران دفاع کردند و صحنه‌های باشکوهی از حماسه و ایثار و فداکاری را آفریدند.
فرمانده کل ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت و همچنین تجلیل از فداکاری و از جان گذشتگی ایثارگران و رزمندگان ادامه داد: جای بسی مباهات است که سلحشوران ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع شکوهمند ۸ ساله خود، صفحات تاریخ را مزین به زیباترین صحنه‌های تقدس، سرافرازی و تجلی گاه انگیزه‌های غرور و عزت ملی ساختند. وی با بیان این‌که فرماندهان دفاع مقدس جزو غریب‌ترین فرماندهانی بودند که در سخت‌ترین شرایط، فرماندهی را بر عهده گرفتند و ما را به پیروزی رساندند گفت: در زمان دفاع مقدس درس‌های زیادی در مسائل نظامی، مدیریت نظامی، راهبری، فرماندهی مبتنی بر اخلاق از این فرماندهان یاد گرفتیم. امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، به همت و تلاش های بی‌شائبه فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت عرصه میدان های نبرد که جهاد فداکارانه را به‌ عنوان رمز عظمت و استقلال کشور عزیزمان پاس داشته اند، مشحون از مباهات است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه