روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۱ مهر - شماره 3748

اداره کل بنادر و دریانوردی استان و گروه صنعتی پلیمر بوشهر تفاهمنامه همکاری امضا کردند

 اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و مرکز آموزش علمی کاربردی گروه صنعتی پلیمر بوشهر تفاهمنامه همکاری علمی و آموزشی امضای کردند.
به گزارش کائنات، موضوع همکاری این تفاهمنامه زمینه سازی در جهت تقویت رویکرد علمی و آموزشی،  زمینه سازی در جهت بهره‌مندی طرفین از ظرفیت‌های آموزشی و علمی یکدیگر مرتبط و متناسب با نیازهای بندر است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این تفاهمنامه در آینده منجر به ارتقا دانش و کارورزی دانشجویان مرکز علمی کاربردی گروه صنعتی پلیمر خواهد شد و دانشگاه نیز به اداره کل بنادر کمک می‏‌کند تا کارکنان در زمینه‎های مختلف از دانش و امکانات مورد نیاز مرکز آموزشی علمی کاربردی پلیمر استفاده کنند.
سیاوش ارجمندزاده افزود: تعامل و تبادل دانش و مهارت ها فیمابین کارشناسان و محققان طرفین، همکاری پیرامون دوره‏های کارآموزی، بازدیدهای علمی-آموزشی از جمله موضوع‏‌های تفاهمنامه همکاری این اداره کل با مرکز علمی کاربردی گروه صنتی پلیمر است.
همکاری مشترک در برگزاری کارگاه آموزشی، و.. متناسب با نیاز طرفین، طراحی، تدوین و پیاده سازی دوره های آموزشی فنی و تخصصی مرتبط با ایمنی و آتشنشانی خشکی و دریا و تورهای علمی صنعتی داخلی و بین‌المللی و رویدادهای کارآفرینی و استارتاپی از دیگر موضوع تفاهمنامه همکاری مشترک است.
وی اظهار داشت: این مرکز هم اکنون بیش از یکهزار دانشجو دارد که در ۱۳ رشته در  مقطع‎‏های کاردانی و کارشناسی تحصیل می‌کنند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه