برای ثبتنام خرید خودروهای وارداتی؛
امکان وکالتی کردن حساب مشتریان بانک ملی فراهم شد
مشتریان بانک ملی ایران میتوانند برای شرکت در مرحله جدید ثبتنام خودروهای وارداتی، حساب خود را بهصورت غیرحضوری و از طریق سامانه «فیروزه» وکالتی کنند.
به گزارش کائنات، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است که مرحله جدید ثبتنام خودروهای وارداتی تا یکشنبه ۹ آذرماه ادامه خواهد داشت. بر این اساس، مشتریانی که قصد خرید خودروهای وارداتی را دارند، میتوانند فرآیند وکالتیکردن حساب خود را با مبلغ مسدودی ۵۰۰ میلیون تومان از طریق سامانه فیروزه انجام دهند؛ امری که بدون مراجعه حضوری به شعب بانک امکانپذیر است.
پلتفرم «یاری رس»؛
گام جدید بیمه البرز در ارتقای خدمات بیمهای
نشست تخصصی معرفی و آموزش پلتفرم «یاری رس» با حضور مدیریت پروژه ها و بیمه گذاران خاص بیمه البرز و نمایندگان شرکت ملی حفاری ایران، شرکت مناطق نفت خیز جنوب و شرکت گاز استان خوزستان در اهواز برگزار شد.
به گزارش کائنات، در این جلسه ضمن ارائه آموزش های فنی پلتفرم یاری رس، فرایندهای رسیدگی به خسارت، شفاف سازی سازوکارهای عملیاتی و پاسخ گویی به پرسش ها، دسترسی مدیریتی برای رصد روند خدمت رسانی بیمه شدگان نیز معرفی گردید. در ادامه، پرسش ها و دغدغه های نمایندگان حاضر مطرح و بخش قابل توجهی از موارد، توسط مدیریت پروژه ها و بیمه گذاران خاص، در همان جلسه پاسخ گویی و رفع گردید؛ سایر موضوعات نیز برای پیگیری های تخصصی در دستور کار قرار گرفت. یکی از محورهای مهم این نشست، تبیین سازوکارهای دقیق و شفاف سازی زمان بندی و نحوه پرداخت خسارت بیمه شدگان بود و برای نخستین بار، دسترسی مدیریتی ویژه ای معرفی شد که امکان رصد کامل روند خدمت رسانی و وضعیت بیمه شدگان را برای مدیران فراهم می سازد. این رویداد با هدف یکپارچه سازی فرآیندها، تسریع در ارائه خدمات، افزایش شفافیت اطلاعاتی و ارتقای سطح رضایتمندی بیمه شدگان در مجموعه های بزرگ وزارت نفت برگزار شد و مورد استقبال نمایندگان شرکت های حاضر قرار گرفت.
مدیرعامل بیمه دی:
نقش شبکه فروش در توسعه فرهنگ بیمه بیبدیل است
مدیرعامل شرکت بیمه دی در همایش سراسری مدیران و شبکه فروش این شرکت با اشاره به نقش اساسی شبکه فروش در توسعه فرهنگ بیمه و حرکت شرکت به سمت مدلهای پایدار سودآوری، بر اهمیت فروش هوشمند، تحول دیجیتال و تقویت توانگری مالی تأکید کرد.
به گزارش کائنات، هادی عبداللهی مدیرعامل شرکت بیمه دی، در این همایش که با شعار «نگاه نو، فروش هوشمند، موفقیت پایدار» برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: در شرایط اقتصادی کنونی، بیمه دی به لطف الهی و با تلاش جمعی توانسته است رکوردهای ارزشمندی را ثبت کند و در مسیر افتخار حرکت نماید. وی سه عامل اصلی این دستاوردها را «عنایت خداوند متعال، دعای خیر خانواده معظم شهدا و تلاش کارکنان در تمامی سطوح شرکت» عنوان کرد.
عبداللهی با اشاره به اقدام سریع بیمه دی در پوشش بیمهای مصدومان حمله رژیم صهیونیستی گفت: ابلاغ پوشش بدون فرانشیز و کسورات به همه مراکز درمانی اقدامی انساندوستانه و مسئولانه بود که مورد تقدیر دولت قرار گرفت و نقش مهمی در افزایش اعتبار برند بیمه دی داشت.
مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه ماهیت بیمه، فروش اعتماد است، تصریح کرد: بیمهگذار در واقع آرامش خریداری میکند و شبکه فروش باید هم در گفتار و هم در رفتار نماد اعتماد و صداقت باشد.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفتهای مهم شرکت در حوزه توانگری مالی، تحول دیجیتال و بازده سرمایهگذاری افزود: در هفتماه نخست امسال، تحقق بودجه بدون برنامه بیش از ۹۵ درصد و با برنامه حدود ۵۲ درصد بوده است. او با اشاره به اینکه ۸۰ درصد فروش شبکه نمایندگان توسط ۲۰ درصد آنها انجام میشود، بیان کرد: اگر این نسبت با توانمندسازی و آموزش شبکه فروش به ۴۰ درصد برسد، تحقق اهداف سال جاری بسیار دستیافتنیتر خواهد شد.
عبداللهی با تأکید بر ضرورت تمرکز بر خردهفروشی گفت: سوپراپلیکیشن دیدار ظرفیت مهمی برای توسعه فروش هوشمند در اختیار نمایندگان قرار داده و فروش محصولات استراتژیک در این بستر، تحقق اهداف همایش را ممکن میسازد. وی افزود: اجرای برنامه نرخدهی در سوپراپلیکیشن دیدار از برنامههای مهم شرکت است و با تحقق آن، سرعت فرآیندهای بیمهگری افزایش یافته و زنجیره خدمات دیجیتال تکمیل خواهد شد.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به رشد قابل توجه فروش شرکت گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۳ همت فروش ثبت شده است؛ اما ارزشمندتر از آن، افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد بیمهگذاران به بیمه دی است. او افزود: حمایت از شبکه فروش ادامه خواهد داشت و شعبی که نیازمند تقویت هستند، از ظرفیت شبکه فروش در استانها بهرهمند خواهند شد.