روزنامه کائنات
3

اقتصاد

1404 چهارشنبه 26 شهريور - شماره 4912

مدیرعامل بانک صادرات تاکید کرد؛

لزوم تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران


 ​نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران با حضور مدیران عامل پیشین، اعضای هیئت‌مدیره ادوار و پیشکسوتان بانک، همزمان با آغازین روزهای هفتادوچهارمین سال فعالیت این بانک برگزار شد.
به گزارش کائنات، محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، تداوم مسیر و حرکت در ریل پرافتخار بناشده توسط مدیران و پیشکسوتان این بانک را مهم‌ترین مسئولیت دانست و گفت: در آغاز هفتادوچهارمین سال فعالیت بانک، با وجود همه پیچیدگی‌ها و سختی‌ها در مسیر توسعه، مسئولیتی پرافتخار بر دوش ماست. مهم‌ترین وظیفه ما ادامه راهی است که مدیران پیشین و پیشکسوتان بنا نهاده‌اند و بانک صادرات ایران را در مسیر دستیابی به جایگاه شایسته خود هدایت کرده‌اند.
وی با اشاره به نقش مهم بانک صادرات ایران در توسعه اقتصاد و شکوفایی کشور طی ۷۳ سال گذشته، افزود: بخش عمده‌ای از اقتصاد ایران یا حمایت و پشتیبانی بانک صادرات ایران پایه‌گذاری شده یا با حمایت این بانک رشد و توسعه یافته است. تلاش‌های بانک نیز در همان مسیر خدمت به اقتصاد و مردم کشور ادامه دارد.
سیفی خاطرنشان کرد: مشتریان و همکاران بانک صادرات ایران خاطرات خوبی از گذشته این بانک دارند و همین موضوع مسئولیت ما را برای حفظ جایگاه واقعی بانک سنگین‌تر می‌کند. همان‌گونه که بانک صادرات ایران در دهه‌های گذشته در اوج بود، باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها پاسخگوی نیازها و سلیقه‌های متنوع مشتریان باشیم و این مهم بدون بهره‌گیری از تجربه و هم‌افزایی مدیران و پیشکسوتان امکان‌پذیر نیست. این نشست با حضور مدیران عامل پیشین بانک از جمله احمد حاتمی‌یزد، سید بهاءالدین حسینی هاشمی، محمدرضا پیشرو، اسماعیل لله‌گانی، حجت‌اله صیدی و جمعی از اعضای سابق هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.
در این مراسم صمیمانه که با اجرای محمد معتمدی، خواننده محبوب کشور همراه بود، سه نفر از پیشکسوتان بانک در سخنانی بر حفظ و اقتدار جایگاه بانک صادرات ایران برای تداوم خدمت به اقتصاد کشور تأکید کردند. همچنین از هفت مدیر پیشکسوت بانک تجلیل به عمل آمد. نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران با اجرای امیرحسین مدرس، مجری توانمند کشور برگزار شد. در بخش دیگری از این برنامه، رشید کاکاوند شاعر، پژوهشگر و نویسنده سرشناس کشور به بیان اهمیت شاهنامه و نقش آن در فرهنگ و هنر کشور پرداخت.‌
 
بخشودگی ۱۰۰ درصدی
جرایم دیرکرد در بانک ملی ایران
 بانک ملی ایران، به مناسبت نود و هفتمین سالروز تأسیس؛ فرصتی ویژه برای بدهکاران این بانک جهت بهره‌مندی از بخشودگی ۱۰۰ درصد مانده جرایم تاخیر مازاد بر نرخ معامله فراهم کرد.
به گزارش کائنات، مشتریانی که تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۴ بدهی غیرجاری خود را به‌صورت نقدی و یکجا تسویه کنند، از بخشودگی کامل جرایم دیرکرد مازاد بر نرخ معامله برخوردار خواهند شد. این فرصت در راستای تکریم و رضایت حداکثری مشتریان این بانک ایجاد شده است؛ لذا مشتریان و افرادی که تا کنون نسبت به بازپرداخت بدهی‌های خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند از این فرصت ویژه حداکثر استفاده را به عمل آورند.
 
بانک توسعه تعاون به سامانه «کهربا» متصل شد
 مراسم رونمایی از پروژه اتصال بانک توسعه تعاون به سامانه «کهربا» با حضور امیرهوشنگ عصارزاده، مدیرعامل بانک، معاونان و مدیران این مجموعه برگزار شد.
به گزارش کائنات، در ابتدای این مراسم، توضیحاتی درباره سامانه «کهربا» ارائه شد. این سامانه در شبکه بانکی کشور با عنوان «تراکنش‌های حضوری بدون کارت» یا تراکنش‌های غیرتماسی (NFC) شناخته می‌شود و با هدف ارتقای امنیت شبکه پرداخت طراحی و پیاده‌سازی شده است. با راه‌اندازی این سامانه، دارندگان کارت‌های بانک توسعه تعاون می‌توانند با نصب نرم‌افزارهای مورد تایید بانک مرکزی روی تلفن همراه، اطلاعات کارت بانکی خود را مجازی‌سازی و ذخیره کنند. بدین ترتیب، در تراکنش‌های حضوری و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان، بدون نیاز به ارائه کارت فیزیکی و تنها با نزدیک کردن تلفن همراه به دستگاه پرداخت، خرید خود را انجام دهند.
 
بانک سینا حامی مالی
سی‌وپنجمین همایش بانکداری اسلامی
 بانک سینا به عنوان یکی از حامیان ویژه سی‌وپنجمین همایش سالانه بانکداری اسلامی، در این رویداد حضور دارد. به گزارش کائنات، بانک سینا در سی‌وپنجمین همایش بانکداری اسلامی که سالانه به عنوان بزرگ‌ترین رویداد علمی در حوزه بانکداری اسلامی در هفته بانکداری، مقارن با تصویب قانون عملیات بانکداری بدون ربا، برگزار می‌شود، به عنوان حامی حضور دارد.
در این رویداد موضوعاتی چون چالش‌ها و محدودیت‌های بانک‌ها در تأمین مالی سرمایه‌گذاری در تولید، توسعه و تحول در ابزارهای تأمین مالی اسلامی در نظام بانکی کشور، مدل‌های کسب و کار بانکی و طبقه بندی بانک‌ها در ایران مطرح می‌شود. اقدامات پیشگیرانه نظارتی در راستای ارتقای سلامت بانک‌ها، خلق پول، تورم و سود بانکی، زمینه‌ها و الزامات بهبود تعامل با نظام بانکداری بین الملل، فناوری‌های نوین مالی و تنظیم‌گری و اصول حاکمیت شرکتی، ساختار سهام‌داری و مدیریت بانک‌ها از دیگر محورهای این همایش است.
همچنین در این همایش، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در پنل تخصصی با عنوان خلق پول، تورم و سود بانکی به تبیین دیدگاه‌ها و ارائه راهکارهای عملیاتی در زمینه توسعه بانکداری اسلامی به سخنرانی خواهد پرداخت.
 
با اجرای طرح بیمه ساز بیمه پارسیان؛
پوشش‌های اختصاصی بیمه‌ای
برای هنرمندان ارائه شد
 بیمه پارسیان در اقدامی نوآورانه و برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور، از طرح بیمه زندگی و مستمری ویژه هنرمندان با عنوان «بیمه‌ساز» رونمایی کرد.
به گزارش کائنات، این طرح با هدف حمایت از جامعه هنری طراحی شده و طیف گسترده‌ای از هنرمندان فعال در حوزه‌های فیلم‌ و تئاتر، موسیقی، ادبیات و هنرهای تجسمی را تحت پوشش قرار می‌دهد.
ویژگی‌های شاخص این بیمه‌نامه شامل ارایه سرمایه فوت و حادثه، پوشش معافیت از کارافتادگی، جبران هزینه‌های پزشکی و بستری ناشی از حادثه، امکان دریافت هزینه انواع جراحی های عمومی و تخصصی نیز در پوشش امراض تکمیلی ویژه هنرمندان فراهم گردیده است. همچنین در این بخش، با افزوده شدن ۱۲ بیماری جدید به فهرست خدمات، مجموع بیماری های تحت پوشش امراض تکمیلی این طرح به 42 مورد افزایش یافته و نیز تخفیف‌های ویژه‌ای برای بهره‌مندی هنرمندان از این بیمه‌نامه در نظر گرفته شده است. بیمه پارسیان با اجرای این طرح گامی مهم در جهت ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای و تأمین امنیت مالی و رفاه جامعه هنری کشور برداشته و ابراز امیدواری کرده است که این اقدام بتواند آرامش و اطمینان خاطر بیشتری را برای هنرمندان به همراه داشته باشد.
 
مدیرعامل بیمه البرز اعلام کرد؛
«رضایتمندی بیمه‌گذاران» و «تکریم مشتریان» محور توسعه شعب
 مدیرعامل بیمه البرز پس از حضور در جمع کارکنان و شبکه فروش شعبه قم، در ادامه سفرهای استانی خود با کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش شعبه اراک و همچنین انجمن نمایندگان بیمه های استان مرکزی دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش کائنات، در این دیدار، موسی رضایی ضمن تبیین برنامه های سال جاری و بررسی راهکارهای تحقق بودجه، حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی بیمه گذاران و زیان دیدگان را از اولویت های اصلی شرکت برشمرد و با تاکید بر لزوم تلاش شبکه فروش و کارکنان برای تحقق این اهداف گفت: رضایتمندی بیمه گذاران و احترام به مشتریان باید به عنوان محور توسعه تمام شعب قرار گیرد.
مدیرعامل بیمه البرز با قدردانی از شعبه اراک به عنوان یکی از شعب پرتلاش و موفق در تکریم مشتریان، خاطرنشان کرد: «شعبه اراک توانسته است در پنج ماهه نخست سال جاری بالاترین میزان تحقق بودجه را به ثبت برساند و الگویی مناسب برای سایر شعب باشد.» وی همچنین عملکرد مثبت این شعبه در افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و بهبود خدمات درمانی را ارزشمند دانست و افزود: «گسترش شبکه درمانی طرف قرارداد می تواند نقش مهمی در جلب رضایت بیمه گذاران ایفا کند.»
موسی رضایی در ادامه از تلاش های شعبه اراک در حوزه وصول مطالبات نیز تقدیر کرد و این موفقیت را حاصل هم افزایی، پیگیری مستمر و نگاه مشتری مدارانه کارکنان و نمایندگان این شعبه دانست.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه