روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۳۹۹ سه شنبه ۸ مهر - شماره 3753

رییس قوه قضاییه:

میدان داران اقتصاد برای اجرای فرمان رهبر انقلاب باید سر از پا نشناسند

 رییس قوه قضاییه گفت: وقتی رهبر انقلاب فرمان حفظ ارزش پول ملی را صادر کردند، باید میدان داران اقتصاد با تاسی به سال‌های دفاع مقدس برای اجرا این فرمان سر از پا نشناسیم.  برخی سخنان سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه را می‌خوانید:
دستگاه قضائی، حمایت از رونق تولید را مانند مبارزه با فساد اقتصادی وظیفه خود می‌داند. تلاش می‌کنیم با حمایت‌های قضائی، آرامش خاطر سرمایه گذاران و تولید کنندگان را فراهم نماییم. امروز تولید مساله محوری است و نباید اجازه دهیم هیچ کارخانه ای تعطیل یا نیمه تعطیل شود و تولیدکنندگان زمین بخورند. سرداران سپاه و ارتش برای اجرای فرمان امام (ره) مبنی بر شکستن حصر آبادان سر از پا نشناختند.
امروز هم وقتی رهبر انقلاب فرمان حفظ ارزش پول ملی را صادر کردند، باید میدان داران اقتصاد با تاسی به سال‌های دفاع مقدس برای اجرای این فرمان سر از پا نشناسیم.
درس دفاع مقدس برای امروز این است که کاری کنیم تا مردم احساس آرامش کنند. برخی اظهار نظرها که ریشه ناکارامدی‌ها را دشمن معرفی می‌کند، موجب تشجییع دشمن خواهد بود، کار دشمن که دشمنی کردن است این مسئولین هستند که باید با ظرفیت بزرگ نیروی انسانی و ذخایر ارزشمند کشور، بتوانند مشکلات را حل کنند
 تردید نداریم از این مرحله نیز پیروز مندانه عبور خواهیم کرد. مردم همیشه رمز شکست دشمن بوده‌اند، امروز هم همین خواهد بود. دشمن با تمسک به حقوق بشر تلاش می‌کند قتل و جنایت را عادی سازی کند. امریکا و برخی کشورهای اروپایی کانون جرم و جنایت و پایه‌گذار شکنجه هستند. هیچ گونه ملامت و تهدیدی در دل همکاران جای نگیرد، شجاعت و صدور حکم بما انزل الله، هم مایه سعادت برای دستگاه قضایی و هم مردم و کشور خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه