روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ دوشنبه ۷ مهر - شماره 3752

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين خبر داد:

جذب 87 سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين گفت: ۸۷ سرمایه گذار نیمه نخست سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند که نشانگر رشد تعداد سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.
به گزارش کائنات، مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين گفت:  ۸۷ سرمایه گذار نیمه نخست سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند که نشانگر رشد تعداد سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين، « حميدررضا خانپور « با اعلام اين مطلباظهار داشت: به سرمایه گذاران جدید که با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند ۵۲هکتار زمین در شهرک ها و نواحی مختلف صنعتی استان واگذار شده است.
اين مسئول همچنین یادآور شد: میزان سرمایه گذاری سرمایه گذارانی که در نیمه نخست امسال برای ساخت واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده اند، هشت هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال برآورد می شود.
وی خاطرنشان کرد: تحقق جهش تولید با رشد سرمایه گذاری و تقویت تولید رقم می خورد بنابراین همه تلاش خود را برای رشد جذب سرمایه گذاران و احیای واحدهای راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به کار گرفته ایم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه